خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/01 - 11:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان:

ضرورت استمرار نشست با تشکل‌های فرهنگیان/ اخذ نظر نخبگان و فرهنگیان لازمه قانونگذاری است

مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به نشست هم اندیشی مجلس با تشکل‌های فرهنگیان، گفت: مسئله کمبود معلم در این نشست به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مطرح شد و همچنین بر اخذ نظر نخبگان و فرهنگیان به عنوان یک امر لازم برای قانونگذاری تاکید شد.

سجاد صدیقی مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست هم‌اندیشی رئیس مجلس با تشکل‌های فرهنگیان، گفت: تشکیل این جلسه حقیقتا موضوعیت داشت. اینکه مجلس با توجه به نظرات جامعه فرهنگیان به قانونگذاری بپردازند، قطعا در تقنین و نظارت بر اجرای قوانین تاثیر دارد.



وی افزود: برای پیشبرد دقیق کارها توسط مجلس باید نشست‌های متعدد درباره موضوعات مختلف با نماینده تشکل‌ها و گروه‌های صنفی برگزار شود و  این گونه جلسات نیازمند مداومت و جدیت است.



صدیقی معتقد است: نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نباید به مسائل ابتدایی آموزش و پرورش اکتفا کنند. گفت‌وگو با پیشکسوتان و جوانان فعال فرهنگی حتما ذهن نمایندگان را درباره مسائل حوزه آموزش و پرورش روشن و دقیق خواهد کرد. قانونگذاران باید در جریان موضوعات باشند. نمایندگان نباید به دلیل جهل در موضوع با هر طرح و لایحه ای موافقت یا مخالفت کنند.



مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: یکی از دغدغه‌های اصلی و جدی در این حوزه نیاز معلم است که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره کردند و در این جلسه هم به صورت جدی به این موضوع پرداخته شد. /



پایان پیام

  • کد خبر : 306763
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار