خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/08 - 09:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نادری با اشاره به در پیش بودن آزمون دکتری:

سابقه برگزاری آزمون‌های ماه اخیر ثابت کرده مسئولان توان رعایت پروتکل‌ها را ندارند

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: سابقه برگزاری آزمون‌های ماه اخیر مثل آزمون نهضتی‌ها به ما ثابت کرد که مسئولان توان رعایت پروتکل‌ها را ندارند.

‏به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، احمد نادری طی پیامی درباره برگزاری کنکور دکتری، عنوان کرد: وزیر محترم بهداشت پروتکل‌های  سخت گیرانه و دقیقی تعیین و ابلاغ کرده اند، که ما از ایشان تشکر می کنیم؛ اما مشکل در اجرای دقیق این پروتکل‌هاست.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: سابقه برگزاری آزمون‌های ماه اخیر مثل آزمون نهضتی‌ها به ما ثابت کرد که مسئولان توان رعایت پروتکل‌ها را ندارند.



 وی ادامه داد: ما و مردم نسبت به رعایت پروتکل ها  تردید داریم؛ لذا من به وزیر علوم و رییس سازمان سنجش پیشنهاد میکنم که برای یکبار هم که شده با مردم روراست باشند و  مستقیم با مردم صحبت کنند و به همه  تضمین دهند که چگونه میخواهند پروتکل‌ها را بطور کامل رعایت کنند.



نادری افزود: من از وزیر علوم و مسئولان برگزاری آزمون میخواهم که سریعا از طریق  رسانه ملی یا   شبکه های اجتماعی، بطور مستقیم با مردم صحبت کنند و با توضیحات  مستند و   فنی  اطمینان خاطر افکار عمومی را جلب کنند.



وی گفت: مسئولان برگزاری کنکور باید به مردم   توضیح دهند که در فاصله زمانی چندماه اخیر که کنکورها به تعویق افتاد، چه   تمهیدات و اقداماتی برای   استانداردسازی و ایمن سازی شرایط برگزاری اتخاد کرده اند.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: تنها راه این است که با   توضیح شفاف و دقیق   خیال مردم را راحت کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 301947
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار