خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/27 - 17:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
بانکی‌پور فرد در تشریح دستور کار امروز کمیته زنان و خانواده خبر داد

رفع ایرادات مواد یک تا 22 طرح جمعیت و تعالی خانواده/ اقدام برای تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت پس از ارائه طرح به صحن

رئیس کمیته زنان و خانواده کمیسیون فرهنگی مجلس از رفع ایرادات مواد یک تا 22 طرح جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز این کمیته خبر داد و گفت: پس از ارائه این طرح به صحن علنی برای تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت اقدام خواهیم کرد.

امیرحسین بانکی‌پور فرد در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار امروز ( دوشنبه، 27 مردادماه ) کمیته زنان، خانواده،‌ جوانان و تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از بحث و گفت و گو در مورد تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده قرار شد طرح جمعیت و تعالی خانواده که از دوره‌های قبل در کمیسیون فرهنگی معطل مانده بود را تعیین تکلیف و به صحن علنی ارائه کنیم.



رئیس کمیته زنان، خانواده، جوانان و تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس، افزود: مقرر شد نسبت به بررسی طرح سابق در کمیته اقدام و موادی که قابل قبول است و مشکلی ندارد را به صحن علنی ارائه کنیم تا روند بررسی طرح طولانی نشود  و پس از آن بتوان به طور اساسی‌کار را دنبال کرد.



وی ادامه داد: همچنین برای دست‌یابی سریع‌تر به نتیجه نهایی قرار شد کمیته زنان و کمیسیون فرهنگی طی یک ماه به صورت فشرده طرح را مورد بررسی قرار دهند که در این راستا در نشست امروز کمیته برخی از مواد طرح سابق را حذف و اصلاح کردیم و موادی را هم اضافه کردیم.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:‌ رفع ایرادات و اصلاح مواد یک تا 22 طرح جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز انجام شد و در تلاش هستیم به سرعت طرح را به سرانجام برسانیم البته پس از جمع‌بندی در مورد طرح دستگاه‌های مربوطه را دعوت خواهیم کرد تا نظرات کارشناسی خود را ارائه کنند و آن را برای ارائه به صحن علنی آماده کنیم.



بانکی‌پور‌ فرد افزود: پس از ارائه طرح مذکور به صحن علنی نسبت به تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده اقدام خواهیم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 303130
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار