خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/12 - 21:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
محمدبیگی:

رسانه ها باید اخبار امیدبخش به مردم مخابره کنند / اخبار باید عاری از جهت گیری جناحی و حزبی باشند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با بیان اینکه رسانه‌ها ضمن تعیین و تأمین ذائقهٔ مردم، وظیفهٔ جریان‌سازی و آگاه‌سازی جامعه را نیز بر عهده دارند، گفت: لازم است در جهت‌گیری‌های رسانه‌ای اخبار امیدبخش به مردم مخابره شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در بازدید از شعبه های استانی خبرگزاری های مهر، ایرنا، ایسنا، روزنامه ولایت، صدا و سیما و بسیج رسانه فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام خبرنگار را تبریک گفت.



وی در جریان این بازدیدها، گفت: رسانه‌ها ضمن تعیین و تأمین ذائقهٔ مردم، وظیفهٔ جریان‌سازی و آگاه‌سازی جامعه را نیز بر عهده دارند و لازم است در جهت‌گیری‌های رسانه‌ای اخبار امیدبخش به مردم مخابره شود.



محمدبیگی افزود: اخبار باید اهداف انقلاب اسلامی را تبیین ‌کنند و از جهت‌گیری‌های جناحی، حزبی و گروهی پاک و عاری باشند و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به‌ صورت واقعی به مردم نشان ‌دهند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه رسانه‌ها باید به ‌موقع اخبار هشدار دهنده را مانند اطلاع‌رسانی در رابطه با کرونا به مردم منعکس کنند، ادامه داد: تا بتوانیم جلوی مضرات آن‌را بگیریم همچنین باید به ‌موقع اخبار امیدبخش به مردم مخابره شود و در حالت کلی خوب است عمدهٔ اخبار ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری خبرهای خوب، مفید و امیدبخش باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 302196
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار