خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/24 - 13:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
با دعوت از مسئولان وزارت آموزش و پرورش صورت می‌‎گیرد؛

ذره‌بین کمیسیون آموزش روی میزان آمادگی دانش آموزان در استفاده از سامانه "شاد"

اعضای کمیسیون آموزش هفته آینده بررسی میزان و چگونگی آماده سازی مدارس و دانش آموزان و معلمان جهت اجرای سامانه شاد در سال تحصیلی جدید را دستور کار خود دارند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، هفته پیش رو در روزهای یکشنبه(26 مرداد) و سه‌شنبه(28 مرداد) جلسه تخصصی خواهند داشت.



بررسی و تعیین تکلیف نحوه نظارت بر دستگاه‌ها و قوانین مرتبط با کمیسیون و دعوت از مدیران عامل صندوق رفاه دانشجویان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارائی جهت ارائه گزارش و تبادل نظر از جمله دستور کارهای روز یکشنبه این کمیسیون است.



رسیدگی به طرح جهش تولید دانش بنیان و بررسی و تعیین تکلیف نحوه نظارت بر اجرای احکام قانون برنامه ششم توسعه و قانون بودجه سال ۱۳۹۹ توسط دستگاههای مرتبط با کمیسیون از دیگر موضوعاتی است که کمیسیون آموزش هفته پیش رو به آن ورود می‌کند.



همچنین بررسی میزان و چگونگی آماده سازی مدارس و دانش آموزان و معلمان جهت اجرای سامانه شاد در سال تحصیلی جدید و بررسی مسائل فرهنگی با محوریت آموزش و پرورش دو دستور کار پایانی کمیسیون در هفته آتی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 302914
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار