خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/16 - 15:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
پاکمهر ضمن تبریک روز دانشجو:

دانشجوی آگاه استقلال‌طلب و آزادی‌‎خواه است

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در پیامی ضمن تبریک روز دانشجو، ۱۶ آذر را نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه خواند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، متن پیام تبریک  سیدمحمد پاک مهر رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو به شرح ذیل است:



‍ بسم الله الرحمن الرحیم



۱۶ آذر نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد. یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.



دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.



اینجانب  ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و ضمن تبریک این روز به تمام دانشجویان به خصوص دانشجویان عزیز استان خراسان شمالی و شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز وجرگلان ، توفیقات روزافزون شما را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال خواهانم.



دکتر سید محمد پاکمهر 



نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان،جاجرم،گرمه و راز وجرگلان در مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام



 

  • کد خبر : 309458
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار