خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/13 - 18:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مظلومی:

دانش آموزان در 13 آبان حماسه‌هایی از جنس فداکاری، ایثار و عشق آفریدند

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس گفت: سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که دانش‌آموزان این مرز و بوم حماسه‌هایی از جنس فداکاری، ایثار و عشق آفریدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پیامی یوم الله ۱۳ آبان را تبریک گفت:



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



یوم الله سیزده آبان یادآور حماسه‌های ماندگاری است که زنده نگه داشتن آن حماسه‌ها موجب غرور و افتخار ملی است.



سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که دانش‌آموزان این مرز و بوم حماسه‌هایی از جنس فداکاری، ایثار و عشق آفریدند، حماسه‌هایی که عظمت خویش را از قلب‌های سبز و مالامال از عطوفت نونهالان عاشق به عاریه گرفت و سربلندی خود را از استقامت و پایمردی بزرگ مردانی کوچک به ارث برد.



سیزده آبان بستر وقایع مهمی از جمله تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه (۱۳ آبان ۱۳۴۳)، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان (۱۳ آبان ۱۳۵۷) و تسخیر لانه جاسوسی (۱۳ آبان ۱۳۵۸) است که هر کدام نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند این کشور شده‌اند.



سیزدهم آبان به همه ی مستضعفان آموخت که می توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند. سیزده آبان به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت، آزادانه و آگاهانه در برابر والایی های ارجمند مکتب توحید، به نماز بایستند، تنها در برابر «اللّه » به کرنش و سجود بنشینند و جز او همه را طرد کنند.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان و دانشجویان شهید در راه مبارزه با استکبارجهانی، به ویژه شهدای حوزه انتخابیه این روز بزرگ را گرامی داشته، و از خدای متعال خواستاریم با ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا زمینه پاسداشت این ایام الله در مقاطع بعدی فراهم شود و شاهد عزت روزافزون اسلام و غلبه مستضعفان عالم بر مستکبران باشیم./



پایان پیام

 

  • کد خبر : 307523
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار