خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/04/31 - 17:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نصیرایی در تشریح دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد

حضور وزیر ورزش در کمیسیون و ارائه گزارش عملکرد/ تاکید نمایندگان بر جلوگیری از واردات بی رویه اقلام ورزشی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور وزیر و معاونان وزارتخانه ورزش و جوانان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: در این نشست مباحثی مانند واردات بی‌رویه اقلام ورزشی، ازدواج و مسکن جوانان و اقتصاد و ورزش مطرح شد.

مجید نصیرایی در گفت‌ و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت،در تشریح نشست عصر امروز ( سه شنبه، 31 تیرماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از حضور وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: گزارشی از فعالیت‌های نظارت در حوزه ورزش، موفقیت‌های فدراسیون‌ها، اقدامات انجام شده و در دست اقدام مانند راه‌اندازی خانه جوانان و تقویت فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی از سوی وزیر به کمیسیون ارائه شد.











مجید نصیرایی


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، افزود: همچنین وزیر موضوع کادرسازی و فراهم کردن زمینه رشد جوانان و کاهش سن مدیریتی در وزارت ورزش را مطرح کردند.



وی ادامه داد: اعضای کمیسیون مباحث و سوالاتی را در مورد بحث اقتصاد و ورزش، نقش موثر ورزش در چرخه اقتصادی دنیا و برنامه وزارتخانه برای تحقق این موضوع در کشور و همچنین برنامه وزارتخانه برای کنترل واردات بی رویه اقلام و کالاهای ورزشی را مطرح کردند.



نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس یازدهم یادآور شد: همچنین در این نشست مواردی مانند طرح‌های فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان، وام ازدواج، ماده 94 قانون برنامه ششم توسعه، ازدواج و مسکن جوانان و رویکردهای فرهنگی و سیاسی مجموعه خانه جوانان مطرح و به آنها پرداخته شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 301610
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار