خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/20 - 16:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در دستور کار هفته آتی کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دارد

حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در کمیسیون برای بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی هفته آینده برای بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور می یابد و همچنین ادامه بررسی طرح تعالی جمعیت در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ دستور کار هفته آینده کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اعلام شد.



ادامه بحث و بررسی پیرامون طرح جمعیت و تعالی و خانواده و بررسی اخبار فرهنگی در دستور کار روز یکشنبه (23 شهریورماه) هفته آینده کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دارد.



اعضای کمیسیون در روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی خواهند پرداخت و بررسی موضوعات مرتبط با کمیسیون و اخبار فرهنگی را هم در دستور کار دارند.



جلسه هیات رئیسه کمیسیون در روز چهارشنبه برگزار می شود و اعضای کمیته زنان، خانواده، جوانان و تربیت بدنی به ادامه بحث و بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده و اعضای کمیته فرهنگ، هنر، رسانه و فضای مجازی به مصوبات جلسه قبل کمیته خواهند پرداخت.



همچنین اعضای کمیسیون فرهنگی بررسی اخبار فرهنگی، استماع گزارش رییس سازمان تبلیغات اسلامی، ادامه بحث و بررسی پیرامون طرح جمعیت و تعالی خانواده و همچنین جلسه هیات رئیسه را روز سه شنبه در دستور کار دارند.



اعضای کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار به بحث و بررسی پیرامون اصلاح ساختار نهادهای فرهنگی با حضور کارشناسان مرکز  پژوهش های مجلس و کمیته تبلیغات اسلامی، ارشاد، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بحث و بررسی پیرامون تصمیمات جلسات قبل و کمیته فرهنگ، هنر، رسانه و فضای مجازی به بحث و بررسی پیرامون پیام رسان های اجتماعی با حضور کارشناسان ذیربط می پردازند./



پایان پیام

  • کد خبر : 304321
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار