خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/25 - 14:59
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
دکتر نگاهداری در آیین تکریم بازنشستگان مجلس شورای اسلامی:

توجه به منزلت بازنشستگان وظیفه همه ماست / بازنشستگان حکم بزرگان یک سازمان را دارند

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت توجه به منزلت و معیشت بازنشستگان، گفت: مطالبات امروز بازنشستگان حق قطعی و مسلم آن‌ها است که باید به آن‌ها توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، آیین تجلیل و پاسداشت از بازنشستگان مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز (شنبه، 25 مردادماه) با حضور دکتربابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شد.



مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه بازنشستگی به معنای خروج یک فرد از سازمان نیست، گفت: همانطور که در یک خانواده پدر خانواده، پدربزرگ می‌شود, در یک سازمان نیز بازنشستگان حکم بزرگان آن مجموعه را دارند.



وی دوران بازنشستگی را فرصت مناسبی برای در کنار خانواده بودن دانست و با اشاره به اینکه ما همچنان بازنشستگان را در میان خود می دانیم و از تجربیات این عزیزان استفاده می‌کنیم، ادامه داد: روز 25 مرداد که روز خانواده  بوده و امروز با بازنشستگی شما عزیزان مقارن شده لذا فرصت مناسبی است تا بازنشستگان بیش از گذشته بتوانند در خدمت خانواده باشند.



مشاور و حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی خطاب به بازنشستگان حاضر در این نشست، عنوان کرد: شما سال‌ها در مجموعه‌ای فعالیت کردید که یکی از مهم ترین ارکان مردم سالاری در هر کشور است و ریل گذاری و جهت‌گیری‌های اصلی کشور در این نهاد صورت می‌گیرد. به همین دلیل این خدمت صادقانه جای تبریک و قدردانی دارد که خداوند توفیق خدمت به شما در چنین نهاد مهمی را در کشور داده است و ما نیز به نوبه خود قدردان زحمات شما هستیم.



دکتر نگاهداری با اشاره به جایگاه مهم و والای قوه مقننه، تصریح کرد: امروز مجلس شورای اسلامی نقطه امید مردم است و نشانه آن اینکه مردم امروز با هر مشکلی مواجه می شوند, اولین مراجعه آن‌ها به مجلس و نمایندگان خود است و این مسئله بیانگر این بوده که مجلس خانه امید مردم است.



وی، ضرورت توجه به منزلت، معیشت و رفاه بازنشستگان را از وظایف هر سازمانی دانست و اضافه کرد: سوابق دکتر قالیباف نشان داده در هر عرصه‌ای که حضور داشته توجه ویژه‌ای به رفاه و معیشت بازنشستگان داشته و همواره بر تکریم منزلت بازنشستگان تاکید داشته‌اند.



وی افزود: قطعا در مجلس نیز چنین نگاهی وجود دارد و تلاش داریم در جهت ارتقای جایگاه منزلت بازنشستگان تا جایی که امکان آن وجود دارد خدمات لازم را در این دوره انجام دهیم.



مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مطالباتی که بازنشستگان همواره مدنظر خود داشته‌اند حق قطعی و مسلم آن ها بوده است و اگر ما امروز با مطالبات معلمان،کارگران و کارکنان نیروهای مسلح مواجه هستیم قطعا آن‌ها بر گردن ما حق دارند و باید هرچه می‌توانیم برای رفع دغدغه‌های آن‌ها که امروز صاحب فرزند و نوه هستند تلاش کنیم.



دکتر نگاهداری اظهار امیدواری کرد که با نگاهی که دکتر قالیباف دارد شرایط برای بهبود وضعیت بازنشستگان فراهم شود و بتوانیم دین خود را به بازنشستگان عزیز کشور ادا کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 302960
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار