خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/02 - 09:24
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مظلومی در پیامی به مناسبت هفته بسیج:

بسیجیان در میدان جنگ نرم و با حضور کلیدی به دنبال تحقق حماسه‌ای دیگر در حوزه تولید هستند

نماینده مردم بهبهان وآغاجاری در مجلس گفت: بسیجیان جان برکف که سال‌ها در سنگر جنگ و جهاد حماسه‌ آفریدند و در صف پیشتازان میدان علم و فرهنگ به ویژه در حوزه علوم فضایی و فنون هسته‌ای حضور داشتند، امروز نیز در میدان جنگ نرم و عرصه اقتصادی با حضور موثر و کلیدی خود به دنبال تحقق حماسه‌ای دیگر به ویژه در حوزه تولید و در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ محمدطلا مظلومی آبرزگه نماینده مردم بهبهان و آغاجاری و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته بسیج را به بسیجیان مخلص و جان برکف تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



بسیج مظهر عشق و ایمان، آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است .



مقام معظم رهبری) مدظله العالی  (



بسیج حاصل بصیرت دور‌اندیشی و هوشمندی رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بوده که در پنجم  آذرماه ۱۳۵۸ تاسیس نموده و اکنون پس از گذشت سالیان متمادی و در طول این مدت نتایج آن به خوبی درک می شود.



سالروز فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج و ارتش ۲۰میلیونی، ریشه درخت پاکی بود که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول این سالها آبیاری شد و اکنون به درختی تنومند و پرقدرت تبدیل شده است.



بسیج، نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم، شکوه جهاد و ظلم ستیزی و پرچم دار ولایت مداری و اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و حق طلبی، رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن و سمبل مقاومت در برابر ظلم  است.



تفکر بسیجی از قداست، نیت اوست که جوشان، بالنده و ساری در دلهای مشتاق و مومن مردم جریان دارد، خلوص و صفای بسیجیان در دوران دفاع مقدس همچون خورشید می‌درخشد و تابش نورانیت سیمای درخشان بسیجیان مخلص و مبارز در جریان جنگ تحمیلی  همه را مجذوب خود می‌کرد.



بسیجیان جان برکف که سال‌ها در سنگر جنگ و جهاد حماسه‌ آفریدند و  در صف پیشتازان میدان علم و فرهنگ خصوصا در حوزه علوم فضایی و فنون هسته‌ای حضور داشتند، امروز نیز در میدان جنگ نرم و عرصه اقتصادی با حضور موثر و کلیدی خود به دنبال تحقق حماسه‌ای دیگر به ویژه در حوزه  تولید و در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بصیر و دریادل انقلاب اسلامی به ویژه بسیجیان غیور حوزه انتخابیه تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان سربلندی و افتخار را برای ملت بزرگوار و حماسه‌آفرین ایران اسلامی خواستارم./



پایان پیام

  • کد خبر : 308543
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار