خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/29 - 20:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری خبر داد:

برگزاری نشست کمیسیون فرهنگی با رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، از برگزاری نشست اعضای این کمیسیون با رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به منظور تعیین اولویت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی خبر داد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار نوبت عصر نشست امروز ( یکشنبه، 27 مهرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز نشست مشترکی با رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی داشتیم و در بخش اول این نشست آقای زاکانی اولویت‌های پیشنهادی خود برای کمیسیون فرهنگی  را مطرح کرد و بحث و تبادل نظر خوبی شکل گرفت و قرار شد کمیته‌های تخصصی کمیسیون این موارد را بررسی کنند و در نهایت جمع‌بندی‌ها را مجدد تقدیم مرکز پژوهش‌ها کنند.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در بخش دوم این نشست، کمیسیون فرهنگی نیز اولویت‌های مدنظر خود را با کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در میان گذاشت و قرار شد جلسات تخصصی بین آنها زودتر شکل بگیرد تا طرح‌ها از قوام و اتقان بیشتری برخوردار شوند.



وی تصریح کرد: در بخش سوم این نشست هر کدام از اعضای این کمیسیون، محورهای مدنظر خود در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری را که علاقه‌مند بودند از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد، مطرح کردند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: در پایان این نشست قرار بر این شد که برگزاری نشست‌های بین کمیته‌های تخصصی این کمیسیون و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به طور منظم تداوم داشته باشد.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و تعدادی از کارشناسان این مرکز حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 306650
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار