خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/15 - 17:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش خبرداد

بازدید سرزده نمایندگان مجلس از حوزه‌های امتحانی آزمون ارشد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از حضور سرزده نمایندگان مجلس در حوزه‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: در صورتی که قضاوت نهایی این باشد که در آزمون ارشد استانداردهای لازم بهداشتی رعایت نشده، مجلس در برگزاری آزمون سراسری تجدیدنظر خواهد کرد.

شیوا قاسمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به توافق مجلس با وزارت علوم و وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور با پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی، یادآور شد: اگر تلاش‌ها و نشست‌های چندین ساعته مجلس درباره کنکور نبود، آزمون ارشد و سراسری نیز مانند آزمون دکتری با رعایت پروتکل‌های حداقلی برگزار می شد.



نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس به صورت سرزده از حوزه‌های امتحانی بازدید داشته و شرایط برگزاری آزمون ارشد را رصد کردند؛ اگر نظر نهایی این باشد که پروتکل‌ها در آزمون ارشد رعایت نشده، در برگزاری کنکور سراسری تجدید نظر خواهیم کرد.



قاسمی پور تأکید کرد: یکی از اصلی‌ترین شروط برای برگزاری آزمون‎‌ها تراکم 20 درصدی داوطلبان در هر حوزه است که این مسئله باید رعایت شود و قطعا مجلس از بعد نظارتی خود در پیاده سازی این مهم استفاده خواهد کرد.



عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: امیدواریم با افزایش تعداد ناظرین و توزیع ماسک و امکانات بهداشتی مشکلی در برگزاری کنکور سراسری نداشته باشیم و حتی یک داوطلب هم به کرونا مبتلا نشود./



پایان پیام

  • کد خبر : 302435
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار