خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/27 - 17:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
با نظر کمیسیون آموزش؛

اعضای کارگروه تولید دانش بنیان تعیین شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تصویب مواد یک تا سوم طرح جهش تولید دانش بنیان، تصریح کرد: بر این اساس اعضای کارگروه تولید دانش بنیان تعیین شد.

احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۲۷ مهر) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: در نشست امروز طرح جهش تولید دانش بنیان در دستور کار کمیسیون آموزش قرار داشت و سه ماده از این مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.



کمیسیون آموزش کمیسیون اصلی رسیدگی به طرح جهش تولید دانش بنیان شد



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طراح این طرح سید محسن دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس است و ابتدا کمیسیون اصلی آن، کمیسیون صنایع و معادن تعیین شده بود ولی با نظر اعضای کمیسیون آموزش و اعلام آن به هیأت رئیسه، کمیسیون اصلی این طرح، کمیسیون آموزش شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: ماده نخست این طرح، شرح وظایفی برای وزارتخانه‌های مرتبط با حوزه دانش بنیان تعیین کرد.



کارگروه تولید دانش بنیان چه شرح وظیفه‌ای دارد؟



وی اضافه کرد: در ماده دوم این طرح نیز  تأکید شد با تصمیم کارگروه تولید(متشکل از نمایندگان معاونت علمی و فناوری، وزارت صمت، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دو نماینده از کمیسیون صنایع و کمیسیون آموزش)، برگزاری تشریفات قانونی مناقصه برای شرکت‌های دانش بنیان  صورت نگیرد.



سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: در ماده سوم این طرح  نیز تصمیماتی برای جهت دهی حمایت‌های مالیاتی به سمت توسعه نوآوری و اقتصاد دانش بنیان اتخاذ شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 306463
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار