خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/13 - 19:11
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مظلومی در پیامی به مناسبت هفته وحدت:

اسلام ناب محمدی، جهانیان را به صلح، همبستگی و اتحاد دعوت می کند

نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: در شرایطی که جهان از تنزل اخلاقی رنج می برد، عده ای نادان و فریب خورده در کشورهای اروپایی تلاش دارند با توهین و بی ادبی نسبت به مقدسات دینی، اقدامات ضعیف خود را در زیر شعار فریبنده آزادی بیان بپوشانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛  محمدطلا مظلومی نماینده مردم  بهبهان وآغاجاری و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته وحدت را تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



" یکی از پیام های عمده ی انقلاب ما، وحدت مسلمین است. "



(( مقام معظم رهبری(مدظله العالی ))



بشر امروز در زندگی مدرن مادی خویش، حلقه مفقوده‌ای به نام معنویت و آرامش دارد و برای یافتن آن مسیری امن‌تر از دامان انبیاء و صالحان و خصوصاً حضرت ختمی مرتبت، رحمه للعالمین، حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه و آله‌و سلم ندارد؛ پیامبری که جز محبت و اشاعه اخلاق و معرفت را سرلوحه دعوت خویش قرار داد و خداوند تبارک و تعالی ایشان را اسوه و الگوی آدمی در تمام قرون و اعصار معرفی فرمود.



با توجه به کلام خداوند متعال در قرآن کریم که تمامی پیروان ادیان توحیدی را بر اساس مشترکات به وحدت فرا می خواند، می توان اتحاد را نخ تسبیحی دانست که با برقراری ارتباط منظم بین مهره ها مانع از پراکندگی، دورافتادگی و گم شدن آن ها می شود و اگر این نخ پاره شود، انسجام مهره ها گسسته می شود و هر کدام به جانبی خواهند رفت. از همین رو است که اسلام ناب محمدی، جهانیان را به صلح و هم بستگی و اتحاد دعوت می کند.



در این شرایطی کنونی که جهان از تنزل اخلاقی رنج می برد، عده ای نادان و فریب خورده در کشورهای اروپایی تلاش دارند با توهین و بی ادبی نسبت به مقدسات دینی، اقدامات ضعیف خود را در زیر شعار فریبنده آزادی بیان بپوشانند و عجز خود را در مقابله با مشکلاتی که دامنگیرشان است، از نگاه افکار عمومی دور کنند.



امید است عموم برادران و خواهران مومن و مسلمان در برابر امواج کینه‌آفرین تعصب و جهالتی که مورد سوءاستفاده دشمنان اسلام و منطقه قرار گرفته است بر وحدت میان فرق مختلف اسلامی اصرار ورزند و هرگونه تحریک و تخریب را از سوی هر کسی که باشد محکوم کنند و گام‌های عملی‌تر در جهت وحدت بردارند.



اینجانب میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت را به تمامی مسلمین جهان به ویژه مردم شریف حوزه انتخابیه تبریک عرض نموده و امیدواریم وحدت، همدلی و برادری موجود در سایه تدابیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بیش از پیش بتواند حفظ و تقویت شود و زمینه رشد و پیشرفت را فراهم آورد./



پایان پیام

  • کد خبر : 307524
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار