خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/04/27 - 03:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در دستور کار هفته آتی کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دارد:

استماع گزارش وزرای میراث فرهنگی و ورزش

کمیسیون فرهنگی مجلس هفته آینده استماع گزارش وزرای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین ورزش و جوانان را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته پیش رو تشکیل جلسه خواهد داد.



انتخاب نمایندگان ناظر برای عضویت و شرکت در مجامع، هیأت ها و شوراها و بررسی لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان (اعاده شده از شورای محترم نگهبان) و پیش نویس طرح پیام رسان های اجتماعی روز ( یکشنبه، 29 تیرماه) بررسی می شوند.



همچنین بحث و بررسی پیرامون شرح وظایف کمیته تبلیغات اسلامی، ارشاد و میراث فرهنگی در دستور کار روز یکشنبه این کمیته و بررسی کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده در دستور کار کمیته زنان، خانواده، جوانان و تربیت بدنی قرار دارد.



اعضای کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار به بحث و بررسی پیرامون ساختار سازمان های فرهنگی کشور و تداخل بین آنها و کمیته فرهنگ، هنر، رسانه و فضای مجازی به بررسی نحوه طراحی نقشه راه کمیسیون در حوزه فضای مجازی در روز دوشنبه خواهند پرداخت.



بررسی اخبار فرهنگی، ادامه بحث و بررسی پیرامون فضای مجازی کشور و استماع گزارش وزرای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین ورزش و جوانان در دستور کار روز سه شنبه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قرار دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 301343
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار