خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/28 - 18:03
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری در تشریح دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد

اتمام بررسی اولیه طرح جمعیت توسط تیمی از اعضای کمیته زنان و خانواده در هفته آینده

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در نشست امروز کمیسیون مقرر شد تیمی از اعضای کمیته زنان و خانواده در هفته آینده که نمایندگان برای سرکشی به حوزه انتخابیه می روند بررسی اولیه طرح جمعیت را به اتمام برسانند و آن را برای تصویب نهایی به کمیسیون فرهنگی ارائه کنند.

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح دستور کار عصر امروز ( سه شنبه، 28 مردادماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز با حضور مسئولانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای نگهبان خبر داد و گفت: مواد این طرح با حضور کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه هفته آینده قرار است نمایندگان برای سرکشی به حوزه انتخابیه بروند در نشست امروز کمیسیون مقرر شد تیمی از اعضای کمیته زنان، خانواده، جوانان و تربیت بدنی کمیسیون با حضور تعدادی از کارشناسان مربوطه، بررسی اولیه طرح را به اتمام برسانند و آن را برای تصویب نهایی به کمیسیون فرهنگی ارائه کنند.



نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس یازدهم، ادامه داد: پس از تصویب این طرح در کمیسیون به فوریت برای بررسی و تصویب به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 303207
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار