خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/07 - 11:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رئیسی در تذکر شفاهی؛

کسی به فکر تصادفات جاده ای در استان هرمزگان و جانباختن هر روزه انسان ها نیست

نماینده مردم میناب در مجلس نسبت به افزایش تصادفات جاده ای در استان هرمزگان تذکر داد و گفت: از دولت می خواهم به امر مهم زندگی بازنشستگان و همسان سازی حقوق آن ها توجه کرده و این مهم را جدی بگیرد همچنین توجه به مطالبات فرهنگیان که در حد حرف و سخن باقی مانده را تذکر می دهم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین رئیسی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 7 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: نمایندگان و رئیس جمهور محترم و مردمی بنده از بیان این موضوع شرم دارم که مسئله تامین نان، سیلندر گاز و دارو و پزشک موردنظر مردم را تذکر دهم چرا که این مسائل دغدغه امروز مدیران استان من نیست لذا خواهش می کنم بازرسان ویژه ای را به استان هرمزگان به ویژه شرق استان برای بررسی موضوع بفرستید.



نماینده مردم میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: میزان پیشرفت واقعی پروژه های مصوب سفر دولت به استان هرمزگان مشخص نیست ضمن آنکه باید گزارش هایی که به مرکز ارسال می شود راستی آزمایی شوند، همچنین تصادفات به طرز عجیبی افزایش یافته تا جایی که فقط در یک فقره تصادف 9 انسان جان خود را از دست دادند لذا باید این موضوع علت یابی شود.



وی افزود: احداث باند دوم میناب به جاسک جزو پروژه های رئیس جمهور در سفر به استان بود لذا باید بررسی شود تاکنون چقدر از این پروژه مهم انجام شده و در چه مرحله ای است ضمن آنکه متاسفانه نقاط حادثه خیز که هر روز منجر به از دست دادن عزیزان بسیاری در جاده ها و مسیرها می شود مورد توجه مسئولان نیست.



رئیسی مطرح کرد: از دولت می خواهم به امر مهم زندگی بازنشستگان و همسان سازی حقوق آن ها توجه کرده و این مهم را جدی بگیرد همچنین توجه به مطالبات فرهنگیان که در حد حرف و سخن باقی مانده را تذکر می دهم./



پایان پیام

  • کد خبر : 362415
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار