خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/19 - 11:50
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
آصفری در تذکر شفاهی:

پروژه 8100 واحدی مسکن ملی اراک علی رغم واریز سهم مردم، نیم درصد پیشرفت داشته است

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه پروژه مسکن ملی 8100 واحدی اراک تعطیل است و علی رغم پرداخت بیش از 100 میلیون تومانی مردم، این پروژه نیم درصد نیز پیشرفت نکرده است، گفت: به امید استان نمی توان ماند، وزرای راه و شهرسازی و کشور، بازرس بفرستند تا تکلیف مردم برای این پروژه روشن شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز (سه شنبه 19 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزرای راه و شهرسازی، کشور و استاندار استان مرکزی گفت: پروژه مسکن ملی 8100 واحدی اراک تعطیل است و علی رغم پرداخت بیش از 100 میلیون تومانی مردم، این پروژه نیم درصد نیز پیشرفت نکرده است، به امید استان نمی توان ماند، وزرای راه و شهرسازی و کشور، بازرس بفرستند تا تکلیف مردم برای این پروژه روشن شود.



نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده آهنگران- ساروق- کمیجان وضعیت بسیار ناگواری دارد و تصادفات منجر به فوت مردم می شود. نسبت به تعریض این جاده اقدام کنید، وضعیت جاده های استان تاسفبار است، جاده خنداب، جاده اراک به قم، جاده کمیجان به اراک وضعیت بدی دارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 361381
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار