خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/19 - 11:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نخعی در تذکر شفاهی:

وعده‌های سفر ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی اجرا شود/ ضرورت بازگشایی بازارچه مرزی و بازنگری طرح توسعه نهبندان

نماینده مردم نهبندان در مجلس خواستار اجرایی شدن وعده‌ها و مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی شد و عدم اجرای آن را باعث بروز ناامیدی میان مردم مرزنشین دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مصطفی نخعی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: در سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی وعده‌هایی داده شد که با گذشت 5 ماه از آن، هنوز عمده آنها عملیاتی نشده است.



نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس در ادامه با اشاره به مهمترین مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی عنوان کرد: بازنگری طرح توسعه نهبندان و سربیشه در دور اول سفرها تصویب شد که هنوز بلاتکلیف است، همچنین بازگشایی بازارچه مرزی نهبندان از دیگر وعده‌ها بود که هنوز تلاشی برای اجرای آن نشده است.



وی با اشاره به وعده پرداخت عایدات سوخت مرزنشینان و افزایش شعاع به 50 کیلومتر اظهار داشت: به مردم با این وعده امید داده شد اما بی‌توجهی مسئولان مربوطه باعث ناامیدی گسترده میان مرزنشینان شده است.



عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی ادامه داد: اصلاح جاده‌های نهبندان – بیرجند و سربیشه – مرز ماهیرود و احداث 3 بیمارستان در منطقه جزو اولویت‌ها بود که در بودجه شاهد هیچ تغییر محسوسی در این خصوص نبودیم لذا اگر مسئولان اراده لازم برای اجرای وعده‌ها را ندارند، نباید در مردم انتظار بیجا ایجاد کنند، به خصوص میان مردمی که مرزبانی کشور را عهده‌دار هستند./




پایان پیام


  • کد خبر : 361372
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار