خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/19 - 11:29
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : صحن
نوش آبادی در نطق میان دستور:

معلمان برای تحقق تمدن نوین اسلامی - ایرانی باید مورد حمایت مادی و معنوی قرار گیرند

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق تمدن نوین اسلامی - ایرانی باید معلمان کشور مورد حمایت مادی و معنوی قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین نوش آبادی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز( سه شنبه 19 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: هفته معلم را به جامعه بزرگ و فرهیخته معلمان کشور صمیمانه تبریک عرض می کنم.



وی افزود: بدون شک معلمان و فرهنگیان کشور به تعبیر مقام معظم رهبری معماران آینده کشور و سربازان گمنام نظام اسلامی و افسران پیشرفت و زمینه سازان تمدن نوین ایرانی - اسلامی هستند. برای تحقق تمدن نوین اسلامی - ایرانی باید معلمان کشور مورد حمایت مادی و معنوی قرار گیرند.



این نماینده مجلس ادامه داد: نقش معلمان در هویت بخشی و تربیت نسل آینده یک نقش بی بدیل و غیرقابل انکار است لذا مسئولان کشور برای اینکه معلمان و فرهنگیان کشور بتوانند در نقش‌آفرینی تاریخی خود موفق شوند باید از همه ظرفیت‌های کشور برای حمایت از این قشر آینده ساز حمایت کنند.



وی در ادامه با اشاره به هفته بسیج سازندگی بیان کرد: این هفته را به همه بسیجیان همیشه در صحنه که در ایجاد تحول در حوزه عمرانی کشور نقش اثربخش دارند و خدمات ارزنده آنان بر کسی پوشیده نیست تبریک عرض می کنم و امیدوارم مجلس و دولت در ایجاد شرایط مناسب برای توسعه خدمات مختلف به ویژه تلاش در حل مشکلات روستاییان و عشایر عزیز همکاری بیشتری داشته باشند.



وی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات و مطالبات به حق مردم حوزه انتخابیه خود گفت: از وزیر محترم نیرو می‌خواهم نسبت به افتتاح پروژه های مهم انتقال پساب تهران به جنوب شرق استان به ویژه شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک تصریح نموده و کشاورزان عزیز را از کمبود آب زراعی نجات دهد.



نوش آبادی ادامه داد: از وزیر محترم راه و شهرسازی می‌خواهم سریعتر نسبت به انتقال آب و تحویل قطار حومه ای به مترو تهران اقدام نماید. اجرای خط متروی تهران به ورامین و پیشوا از مطالبات به حق و جدی مردم دیار ۱۵ خرداد است، نباید مسئولان کشور به ویژه مسئولان راه و راه‌آهن در انجام این خدمت مهم به مردم شریف انقلابی و ولایی شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک کوتاهی کنند.



این نماینده مجلس بیان کرد:  آقای وزیر، اجرای مترو دستور رئیس جمهور است. آقای صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن، چرا کوتاهی می کنید! مردم قصور شما را نمی‌بخشند.



وی تصریح کرد: از وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی می خواهم که سریعتر نسبت به تکمیل بیمارستان نیمه تمام شهر پیشوا که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی اقدام نماید و پروژه بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین را سریعتر اجرا و تحویل نمایند و نسبت به توسعه تخت های بیمارستانی شهر قرچک اقدام فوری و جدی نماید.



وی تاکید کرد:از رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می خواهم نسبت به ایجاد مرکز مستقل صدا و سیمای جمهوری اسلامی در جنوب شرق به مرکزیت ورامین اقدام نماید. از وزیر محترم جهاد کشاورزی می خواهم نسبت به تامین نهاده های دامی و کشاورزی حوزه انتخابی اینجانب و ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و حمایت از کشاورزان و دامداران عزیز این منطقه اقدام فوری نماید.



این نماینده مجلس ادامه داد: از وزیر محترم کشور می‌خواهم در خصوص اصلاح تقسیمات کشوری در استان تهران و ایجاد استان ۱۵ خرداد را که مورد عنایت رئیس جمهور محترم است در دستور کار قرار دهد. از وزیر محترم راه و شهرسازی می خواهم نسبت به تامین زمین و امکانات مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حوزه انتخابی اینجانب اقدام کنند و مردم بی خانمان را خانه دار کنند و در اجرای پروژه «سبحان» شهر قرچک تصریح نمایند.



وی با اشاره به  وضعیت اسفناک قیمت بالای مسکن و اجاره مسکن ،گفت واقعا مردم تحمل فشارهای کمرشکن قیمت مسکن را ندارند وظیفه دولت تامین مسکن مناسب برای مردم است./



پایان پیام

  • کد خبر : 361371
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار