خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/21 - 12:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نظری خانقاه در تذکر شفاهی؛

مخالفت نماینده مردم کوثر و خلخال با انتقال آب از قزل اوزن به اردبیل

نماینده مردم کوثر و خلخال در مجلس با بیان اینکه مصاحبه نسنجیده مدیرعامل شرکت آب منطقه اردبیل در خصوص انتقال آب قزل اوزن به اردبیل موجب تشویش اذهان عمومی شود، گفت: بنده به عنوان نماینده 200 هزار نفر از مردم این منطقه با این اقدام مخالف هستم و اگر اقدامی صورت بگیرد مردم را آزار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدغنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نیرو، گفت: اخیرا مدیرعامل آب استان اردبیل در یک مصاحبه نسنجیده بحث انتقال آب از قزل اوزن به اردبیل را مطرح کرده است، چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. در حالی که تخصیص آب سدهای مرکزی را نمی دهد این گونه اقدامات باعث ایجاد تشنج در افکار عمومی می شود لذا خواهشمندم این موضوع را در ذهنشان دفن کنند چرا که هیچ کدام از مردم با این اقدام موافق نیستند.



نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه انتقال آب از قزل اوزن به اردبیل سرانه آب و برق شهرستان های کوثر و خلخال را تحت تاثیر قرار می دهد، اظهار کرد: اگر در این خصوص مصوبه ای در سنوات گذشته و به غلط توسط دولت تصویب شده و در آن مقطع مسئولان نیز اعتراضی نداشتند بنده به عنوان نماینده 200 هزار نفر از مردم این منطقه با این اقدام مخالف هستم و اگر اقدامی صورت بگیرد مردم را آزار می دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363082
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار