خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/07 - 09:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
اسحاقی در تذکری:

لزوم تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس برای پیگیری قطعی آب شرب روستاهای خراسان جنوبی

نماینده مردم قائنات در مجلس با اشاره به عدم برخورداری روستاهای خراسان جنوبی از آب شرب در 5 روز گذشته گفت: کمیته مشترک دولت و مجلس برای پیگیری قطعی آب شرب روستاهای خراسان جنوبی باید تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 7 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وضعیت خشکسالی در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: بیش از 5 روز است که روستاهایی در خراسان جنوبی و قائنات فاقد آب شرب هستند، دولت با اندک اعتباری می‌تواند نسبت به تأمین آب شرب این منطقه اقدام کند بنابراین درخواست می‌کنم که هیأت رئیسه مجلس به دولت اخطار دهد تا آب آشامیدنی استان‌هایی که با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کنند را تأمین کند.



نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس افزود: متأسفانه برخی از این روستاهای خراسان جنوبی و قائنات در این مدت حتی از آب شور هم برخوردار نیستند لذا در بازه زمانی مشخصی می‌تواند تشکیل کمیته‌ای مشترک از دولت و مجلس به رفع این معضل کمک کند.



دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده با تأکید بر اینکه موضوع آب از اولویت‌ها است، گفت: در سفر اخیر به خراسان جنوبی نیز با استاندار درباره این موضوع صحبت شد و قطعاً اقداماتی صورت خواهد گرفت./




پایان پیام


  • کد خبر : 362373
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار