خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/05 - 12:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نوش آبادی در تذکر شفاهی:

لزوم اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به ورامین / کارشکنان و منفعت طلبان جلوی اجرای پروژه متروی ورامین را گرفته اند

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: چرا دستور صریح رئیس جمهور و مصوبات سفر ایشان برای احداث مترو به عنوان یک خواسته بحق مردم با کارشکنی برخی مدیران و تعلل و سختگیری دستگاه های ذیربط اجرایی مورد بی توجهی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه  ملت، حسین نوش آبادی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 5 تیرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه طی تذکری خطاب به وزیر دادگستری گفت: از شما خواهش می کنم درباره رسیدگی به پرونده مالباختگان صندوق جعفری در شهرستان پیشوا و تلاش برای استرداد وجوه کامل این عزیزان اقدام شود.



وی افزود: بسیاری از سپرده گذاران این صندوق تمام دارایی و سرمایه خود را در حساب این صندوق سپرده گذاری کرده بودند و انتظار این است مقامات قضایی با توجه به اهتمام جدی که در آنها می بینیم، سریعتر به این پرونده پیچیده رسیدگی کنند تا بیش از 9 هزار مالباخته این صندوق از نگرانی نجات یابند.



نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس یازدهم طی تذکری به رئیس جمهور گفت: چرا دستور صریح رئیس جمهور و مصوبات سفر ایشان برای احداث مترو به عنوان یک خواسته بحق مردم با کارشکنی برخی مدیران و تعلل و سختگیری دستگاه های ذیربط اجرایی مورد بی توجهی قرار گرفته است. آقای رئیس جمهور؛ احداث مترو یک مطالبه عمومی است و انتظار مردم دیار 15 خرداد، تحقق وعده شما و دولت جنابعالی است، بنابراین لطفا با مخالفان و کارشکنان و دلالان منفعت طلب که اجرای مترو با منافع آنها تعارض دارد، مقابله کنید و اجازه ندهید تصمیم حاکمیتی جنابعالی زیر سوال رود.



نوش آبادی در تذکری خطاب به وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از شما تقاضا داریم تا به قول خود وفا کرده و سریعتر وضعیت نابسامان قطار حومه ای را برطرف کنید. شما قول دادید که تعداد قطارها و واگن ها را افزایش دهید و هم  مشکل سیستم تهویه و سرمایشی این قطار را برطرف کنید، چرا شرایط سخت رفت و آمد مردم در این قطارها را درک نمی کنید؟ لذا انتظار مردم حل این مشکلات و توجه وزرای مربوطه برای رفع این نگرانی هاست./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 364006
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار