خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/06 - 12:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سعیدی در تذکر شفاهی:

فیش های نجومی آب و برق در جنوب استان سیستان و بلوچستان امان مردم را بریده است

نماینده مردم چابهار در مجلس در تذکر به وزیر نیرو با بیان اینکه فیش های نجومی آب و برق در جنوب استان سیستان و بلوچستان امان مردم را بریده است، خواستار تدبیر عاجل در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 6 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: تبدیل وضعیت معلمان طرح مهرآفرین مصوبه قانونی مجلس است، استنکاف سازمان اداری و استخدامی کشور از اجرای قانون خلاف اندر خلاف است بنابراین از رئیس این سازمان و وزیر آموزش و پرورش می خواهم جهت تبدیل وضعیت این عزیزان و معلمان حق التدریسی و نهضتی قبل سال 94، همچنین طرح خرید خدمات با اولویت 2700 نفر از نیروهای توانمند این استان اقدام فرمایند.



نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس در تذکر به وزیر نیرو، ادامه داد: وزیر پرتلاش نیرو، فیش های نجومی آب و برق در جنوب استان سیستان و بلوچستان امان مردم را بریده است، در چابهار مردم به جای پول آب پول هوا پرداخت می کنند لطفا تدبیر عاجل بفرمایید.



وی در تذکر به وزیر امور اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: اخذ مالیات های هنگفت و بی فایده از کسبه و بازاریان عزیز موجب گلایه مندی شده است، تحقق درآمدهای مالیاتی نباید به بهای از بین بردن پیکره نحیف کسبه خرد باشد لطفا تدبیر بفرمایید.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: اما آنان که مردم را تشویق به ریاضت اقتصادی از مدل چینی می کنند و می گویند چرا مردم سه وعده غذا می خورند اگر مرهمی بر دردهای مردم نیستید لطفا نمک بر زخم هایشان نپاشید، مسئله قناعت ملت نیست درایت دولت است./



پایان پیام

  • کد خبر : 364137
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار