خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/19 - 11:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
کریمی در تذکر شفاهی؛

ضرورت تعریض و بهسازی پروژه جاده اراک- کمیجان پس از گذشت 15 سال

نماینده مردم اراک در مجلس خواستار تعریض و بهسازی پروژه جاده اراک- کمیجان پس از گذشت 15 سال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اکبر کریمی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 19 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر راه و استاندار استان مرکزی، گفت: تسریع در تکمیل تعریض و بهسازی پروژه جاده اراک- کمیجان پس از گذشت 15 سال و علیرغم قول های داده شده ضرورت دارد. متاسفانه روزانه شاهد تصادفات در این مسیر بوده و خانواده های متعددی عزادار می شوند؛ هفته گذشته 12 نفر طی یک تصادف کشته و مجروح شدند لذا امیدواریم براساس قول های داده شده تا پایان سال شاهد تکمیل این پروژه باشیم.



نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: کندی روند تصمیم گیری مربوط به پروژه مسکن ملی به ویژه 8 هزار و 100 واحدی استان مرکزی قابل تامل است؛ علیرغم تذکرات داده شده این پروژه به پیمانکار نااهل و بی صلاحیت و با ترک تشریفات مربوطه داده شد اما پس از پیگیری های صورت گرفته اکنون وی از این پروژه کنار گذاشته شده است بنابراین از استانداری درخواست می شود هرچه سریع تر در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کند تا پروژه مسکن ملی در اراک، کمیجان و خنداب اجرایی شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر کشور خواستار پیگیری و تصویب ایجاد بخش جدید داودآباد در اراک از سوی هیات دولت شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 361370
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار