خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/04 - 11:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سرمدی واله در تذکر شفاهی:

اسدآباد تشنه آب شرب است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با انتقاد از قطعی آب شرب و برق کشاورزی حوزه انتخابیه گفت: با وجود پیش بینی های قبلی در تابستان امسال مردم اسدآباد تشنه آب شرب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه  ملت، کیومرث سرمدی واله در جلسه علنی امروز (یکشنبه 4 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نیرو با انتقاد از عدم تامین آب شرب برای مردم اسدآباد گفت: با وجود پیش بینی این مشکل و تامین اعتبار از محل اعتبارات تنش آبی، تابستان امسال شاهد قطعی آب در منطقه اسدآباد و در شهرستان های این منطقه هستیم.



وی افزود: ماه های آتی شاهد عبور مسافران عتبات عالیات و اربعین حسینی از این شهرستان هستیم و مشکل آب شرب پاسخگوی نیاز مردم اسدآباد نیست، چه برسد مسافران عتبات و اربعین.



نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم در تذکر دیگری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح جامع شهر اسدآباد 7 سال است که معطل مانده و مردم در ساخت و ساز دچار مشکل شده اند، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی و نیرو متذکر می شوم با وجود قانون عدم قطع برق کشاورزی و صنعتی در زمان تنش برقی، امروز شاهد قطع چندین ساعته برق چاه های کشاورزی و رو به زوال قرار گرفتن کشاورزان منطقه در کنار مشکلاتی نظیر گرانی نهاده و تجهیزات کشاورزی هستیم که لازم است قانون در مورد کشاورزان مورد توجه قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363926
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار