خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/23 - 14:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
شهریاری:

کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم در راستای وعده‌های انتخاباتی رییس‌جمهور منتخب گام بردارند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت آینده باید نفراتی را انتخاب کند که در راستا و چهارچوب قول های انتخاباتی آقای پزشکیان قدم بردارند.

محمدمهدی شهریاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به اولویت های دولت چهاردهم در انتخاب کابینه، گفت: دولت آینده باید نفراتی را انتخاب کند که در راستا و چهارچوب قول های انتخاباتی آقای پزشکیان قدم بردارند. بنابراین کسانی باید معرفی شوند که بتوانند برنامه های رییس جمهور منتخب را اجرایی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردمی بودن، فساد ستیزی و داشتن تجربه کافی و لازم در جهت پیگیری سیاست‌های دولت نیز باید در افرادی که معرفی خواهند، وجود داشته باشد تا بتوانند مسیر توسعه کشور را هموار کنند.

وی افزود: مهمترین اولویت دولت جدید باید بحث مذاکرات در خصوص لغو تحریم ها باشد. امید است که با مذاکرات قوی تحریم هایی که باعث بروز ناترازی بودجه در کشور شده است، لغو شود تا مردم بتوانند برنامه ریزی مالی در زندگی روزمره خود داشته باشند.

شهریاری بیان کرد: البته بخشی از مشکلات اقتصادی به تحریم های ظالمانه غرب برمی گردد بنابراین لازم است دولت برنامه ای جامع و مدون برای بهبود وضعیت معیشتی داشته باشد و کاهش تورم و ثبات مالی را در کشور دنبال کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380539
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

اخبار پربازدید
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار