خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/04 - 11:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آزاد با صدور پیامی:

مردم غیور و انقلابی در مقابل هرگونه تعرض به ارزش‌های دینی و انقلابی چون کوه استوار می‌ایستند

نماینده مردم نائین در مجلس با صدور پیامی نوشت: مردم غیور و انقلابی، جوانان پرشور و دختران پاک و با وقار ایران زمین مثل همیشه در مقابل هرگونه تعرض به ارزش‌های دینی و انقلابی و پرچم پرافتخار ایران اسلامی چون کوه، مقاوم و استوار می‌ایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، الهام آزاد عضو شورای زنان و خانواده در شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به تحرکات چند روز اخیر معاندین نظام اسلامی و حماسه حضور ملیونی مردم باوفا وشریف ایران به‌ویژه مردم بصیر تهران اشاره کرد که به شرح زیر است:



بسم رب الزهرا (س)



«مهر ماه ۱۴۰۱ روز تجلی حضور گسترده و میلیونی ملت بصیر و بزرگ ایران اسلامی در سراسر کشور بویژه شهر تهران با عنوان امت رسول الله در حمایت از نظام اسلامی، ارزش‌های دینی و نیروهای نظامی و انتظامی پاسخی است قاطع به معاندین و آشوبگران داخلی وخارجی وحماسه‌ای است تاریخی و به یاد ماندنی وحدت، بصیرت و ایمان مردم با حماسه حضور سوم مهرماه حتی بدون فراخوان ارکان نظام و مقامات سیاسی کشور بر تارک سر به فلک کشیده انقلاب اسلامی درخشید.



دشمنان نادان و ساده لوح و اعمال فریب خورده داخلی وخارجی، بیش از پیش ماهیت ضد دینی وضد دموکراسی و ضد مردمی خود را با حرکات و اغتشاشات خرابکارانه خود آشکار کرد.



اغتشاشات اخیر نشان داد کسانی مدعی دلسوزی ایران اسلامی و مردم ایران هستند که با خشن ترین رفتار، به جان و مال و دین و امنیت مردم عزیز تعرض وحمله می‌کنند.



دشمنان، معاندین و منافقین بدانند مردم غیور و انقلابی، جوانان پرشور و دختران پاک وبا وقار ایران زمین مثل همیشه در مقابل هرگونه تعرض به ارزش‌های دینی و انقلابی و پرچم پرافتخار ایران اسلامی چون کوه، مقاوم و استوار می‌ایستند.



اینجانب با قاطعیت، حرکات معاندین، آشوبگران و جسارت کنندگان به قرآن کریم، پرچم مقدس ایران اسلامی و حافظان امنیت را محکوم می‌کنم. 



دشمنان بدانند همه ما با تأسی به سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای دفاع مقدس با تبعیت از مقام معظم رهبری تا سر حد اهدای خون و جان ناقابل خود ایستاده ایم.



دشمنان بدانند مکتب ما حسینی است و ملت امام حسینیم.»/



پایان پیام

  • کد خبر : 349426
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار