خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/14 - 09:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نظری:

لفاظی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران فقط ژست سیاسی است

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: لفاظی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران فقط دست و پا زدن سیاسی بی فایده است زیرا شاهد اضمحلال اسرائیل هستیم.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در رابطه با لفاظی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت: سران رژیم کودک کش اسرائیل طی سال های گذشته همواره ملت ایران را تهدید کرده اند اما به خوبی می دانند نمی توانند هیچ اقدامی علیه کشورمان انجام دهند.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امروزه به عنوان سربار کشورهای غربی و آمریکایی ها شناخته می شود، اظهار کرد: در واقع مشاهده می شود صهیونیست ها برای پیشبرد اهدافشان همواره در رفت و آمدهای سیاسی هستند تا بتوانند مقامات این کشورها را متقاعد کنند در مقابل ایران بایستند.



وی ضمن تاکید بر اینکه تجربه نشان داده هر گاه تهدیدی علیه جمهوری اسلامی از سوی صهیونیست ها صورت می گیرد، انسجام داخلی میان ملت ایران نیز افزایش یافته است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی دارای هویت نیست و بر همین اساس با اقدامات ضدایرانی درصدد مطرح کرد خود در مقابل افکار عمومی دنیا است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه امروزه صهیونیست ها دارای کلاهک های هسته ای هستند که بر خلاف قوانین بین المللی است، افزود: در واقع سران این رژیم به خوبی می دانند مشروعیت ندارند از این رو تلاش می کنند با بهره مندی از زور و ارعاب، خودشان را عرصه قدرت نگه دارند.



عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی هستیم و این مهم دیر یا زود رقم خواهد خورد لذا لفاظی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران فقط دست و پا زدن سیاسی بی فایده بشمار می رود./



پایان پیام

  • کد خبر : 345179
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار