خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/15 - 10:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
همتی با اشاره مواضع ضدایرانی لاپید در فرانسه؛

غربی‌ها از ابتدا درصدد برجام مکمل بودند/ اروپا تحت فشار سیاسی تلاویو قرار دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی همواره با کشورهای اروپایی مذاکره می کند و به آنها فشار سیاسی وارد می کنند تا اهدافش نسبت به ایران محقق شود.

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تمجید تل‌آویو از طرح سابق پاریس موسوم به توافق مکمل برجام برای دستیابی به توافق هسته‌ای جدید با ایران، گفت: رژیم صهیونیستی همواره ایفاگر نقش مخرب نسبت به ایران در صحنه بین المللی است.



نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه آمریکا و اروپا بدون مشورت با رژیم نامشروع اسرائیل اقدامی نسبت به برجام انجام نمی دهند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که همواره با کشورهای اروپایی مذاکره می کنند و به آنها فشار سیاسی وارد می کنند تا اهدافشان محقق شود.



وی ادامه داد: در این میان باید یادآور شد رژیم صهیونیستی با مشکلات داخلی متعددی دست و پنجه نرم می کند لذا تلاش می کند با حضور فعال در صحنه بین المللی، افکار عمومی خود را فریب دهد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه غربی ها از ابتدای شکل گیری برجام درصدد انعقاد برجام های یک، دو و سه بودند، افزود: در واقع آنها می دانند ایران به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست بلکه آنها با نظام انقلاب اسلامی دارند از این رو موضوعاتی همچون موشکی، پهپادی، حقوق بشر و غیره را مطرح می کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: غربی ها بدانند برجام برای احیا نیازمند رفع تحریم ها و راستی آزمایی است و ایران باید از ظرفیت های اقتصادی آن بهره مند شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 345258
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار