خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/18 - 13:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حیدری:

عربستان و امارات نگران کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی باشند، نه ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متاسفانه ریاض و دبی تحت تاثیر لابی صهیونیستی-آمریکایی هستند و حرف آنها را علیه تهران بازگو می کنند.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اتهام زنی سعودی ها و اماراتی به کشورمان نسبت به عدم همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی، گفت: ایران در چارچوب قوانین بین المللی آژانس فعالیت هسته ای داشته و دارد و در این زمینه شفاف و روشن فعالیت می کند و اطلاع رسانی های لازم نیز صورت می گیرد.



نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشورهایی محدودی مانند ایران هستند که فعالیت خود را شفاف سازی می کنند؛ به عنوان مثال سعودی ها و اماراتی ها به دنبال فعالیت هسته ای هستند اما در این راستا اقدامات پنهانی انجام می دهند.



وی با اشاره به اینکه ریاض و دبی تحت تاثیر لابی صهیونیستی-آمریکایی هستند و حرف آنها را علیه تهران بازگو می کنند، ادامه داد: این مهم درحالیست که آنها نمی توانند در امور داخلی ایران دخالت کنند و نظر دهند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیشتر از هر کشوری به ایران رفت و آمد داشته اند، افزود: باید یادآور شد جمهوری اسلامی در راستای همراهی با آژانس، حتی فراتر از پادمان نیز همکاری داشته است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق فتوای شرعی رهبر انقلاب، کشورمان هیچگاه درصدد استفاده غیرمتعارف از انرژی هسته ای نیست، خاطرنشان کرد: بنابراین به مقامات این کشورها توصیه می شود نگران رژیم صهیونیستی باشند که دارای کلاهک های هسته ای است./



پایان پیام

  • کد خبر : 347003
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار