خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/30 - 16:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رشیدی کوچی:

سفرهای خارجی کارکنان دولت کاسته شده است

نماینده ناظر مجلس در هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت از کاسته شدن سفرهای بیهوده خبر داد.

جلال رشیدی کوچی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به عضویت در هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت، گفت: این هیات هم در دولت گذشته و هم در دولت جدید جلسات مستمری برگزار کرد. اما در دولت سیزدهم با توجه به اهمیت موضوع، نشست در سطح بالا و با بهترین کیفیت انجام شد، طبق قانون ریاست جلسات هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت بر عهده رئیس دفتر رئیس جمهور است که تمام نشست ها به ریاست اسماعیلی برگزار شده است.



نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت تصمیمات دقیقی مبتنی بر نظر کارشناسی گرفته می شود، درباره اینکه چه کسانی از بدنه دولت برای چه سفرهایی باید به خارج کشور بروند تصمیم گیری می شود. حتی در زمینه حقوق و مزایا و پاداش ها نیز تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: تصمیمات گرفته شده نوید بخش اتفاقات خوبی چون صرفه جویی ارزی است که بر اساس نظر کارشناسان صورت می گیرد.



وی تاکید کرد: در این هیات تلاش می شود از سفرهای خارج از کشور که بیهوده و کاذب برآورد می شود با نگاه کارشناسی دقیق کم شود، تا هم در بحث ارزی صرفه جویی شود و هم کیفیت سفرها افزایش پیدا کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 347794
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار