خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/30 - 15:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سرگزی با اشاره به تأکیدات رهبری در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس:

رویکرد مجلس نگاه ویژه به حوزه دفاعی کشور و تقویت نیروهای مسلح است

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس معتقد است هیچگاه نباید منتظر بیگانگان باشیم تا به سمت ما آمده و دست ما را بگیرند بلکه باید با افزایش اعتماد به نفس ملی به سمت کسب موفقیت‌ها حرکت کنیم.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس درباره اعتماد به نفس ملی، گفت: توجه به توان داخل و بنیه های درونی که باعث توسعه بخش های مختلف کشور می شود از مهم ترین اقدامات برای افزایش اعتماد به نفس ملی است که منجر به موفقیت خواهد شد.



نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دشمن با تمام قوا به دنبال ایجاد محدودیت بر سر راه توسعه کشور ما است، عنوان کرد: هر کجا با اعتماد به توان و ظرفیت های داخلی حرکت کردیم موفق شدیم و هر کجا اعتماد نکردیم، شکست خوردیم و مشکلات بر ما غلبه کرده است.



وی در ادامه تأکید کرد: هیچگاه نباید منتظر باشیم بیگانگان به سمت ما آمده و دست ما را بگیرند که این موضوع هیچگاه نیز محقق نمی شود چرا که منافع آنها اینگونه نیست که دست ما را بگیرند جز اینکه بخواهند ما را به عقب برانند.



رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به تأکید رهبری مبنی بر ضرورت حمایت دولت و مجلس از نیروهای مسلح و دفاعی کشورمان، خاطرنشان کرد: مجلس در دو سالی که از فعالیتش می گذرد تمام تلاش خود را کرد تا نگاه ویژه ای به حوزه دفاعی کشور داشته باشد که البته کافی نیست و باید با همکاری و هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح و تبیین موضوعات و نیازمندی ها با رویکرد توسعه بیشتر و حرکت به سمت رفع خلاء ها با قانونگذاری پیش برود./



پایان پیام

  • کد خبر : 349375
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار