خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/19 - 15:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
همتی:

رزمایش محمد رسول الله (ص) مخابره کننده پیام صلح و دوستی به کشورهای منطقه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رزمایش محمد رسول الله (ص) در آب های خلیج فارس پیام دوستی و صلح را به کشورهای همسایه و منطقه مخابره می کند.

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در خصوص پیام برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) در آب‌های خلیج فارس، گفت: امروزه دشمنان ایران درصدد تضعیف قدرت دفاعی کشورمان هستند لذا برگزاری این رزمایش بیانگر آمادگی بالای نیروهای مسلح است.



نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بدخواهان کشورمان باید بدانند نظامیان ایرانی حامی سرسخت و پشتیبان نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: بنابراین برگزاری چنین رزمایش بزرگی در سطح استان های جنوبی نشان دهنده انسجام داخلی است.



وی با بیان اینکه رزمایش محمد رسول الله (ص) پیام دوستی و صلح را به کشورهای همسایه و منطقه مخابره می کند، ادامه داد: در واقع این رزمایش پیام قدرت سخت ایران در مقابل دشمنان و قدرت حمایت گرایانه برای تامین امنیت خلیج فارس و منطقه است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی خصوصا در آب های خلیج همیشه فارس از دیگر پیام های برگزاری این رزمایش است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان نباید از یاد برد تمامی تجهیزاتی که در این رزمایش مورد استفاده قرار می گیرد از سوی جوانان نخبه ایرانی تولید شده که بیانگر خودکفایی و تامین نیازهای دفاعی و نظامی بر پایه تولیدات بومی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 350047
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار