خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/25 - 19:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عباس زاده مشکینی:

تدام تأمین امنیت مرزهای عراق، فعالیت پایانه‌های مرزی را استمراد می بخشد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است امروز دنیا به عنوان یک فرصت به مرزها نگاه می‌کند و کشورها نباید در قبال گشایش مرزها مقاومت کنند.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بازگشایی برخی مرزها به ویژه مرز خسروی در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی(ع)، گفت: دنیا به مرز به عنوان یک فرصت نگاه می کند و به سمت برداشتن مرزها پیش رفته است از این رو ما نیز نباید در قبال گشایش مرزها مقاومت کنیم.











محمود عباس زاده مشکینی


نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه عراق یکی از کشوری هایی است که بیشترین اشتراکات فرهنگی، سیاسی، مذهبی و نظامی را با ما دارد، عنوان کرد: مرز نباید مانع دسترسی دو ملت به کشورهای یکدیگر باشد به خصوص برای آنها که علاقمند زیارت امام رضا(ع) در ایران هستند و برای ایرانیانی که عراق را مقصد سفر زیارتی خود قرار می دهند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان درباره تأمین امنیت مرزها، خاطرنشان کرد: امنیت مرزها در خاک ایران به صورت کامل تأمین بوده و حکومت عراق نیز اگر بخواهد و اراده کند می تواند به راحتی امنیت آن سوی مرز را تأمین کند تا مرزهایی که بازگشایی شده اند به همین شکل ادامه کار دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 347482
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار