خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/11 - 17:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فیروزی با اشاره به بیانات رهبری:

ایجاد تشویش اذهان عمومی از قضیه درگذشت دختر جوان برای توقف مسیر توسعه ایران است

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس معتقد است دشمنان نظام از موضوع درگذشت یک دختر جوان در ایران سوءاستفاده کردند تا ایرانی را که در حال پیشرفت است دچار تنش کنند، از این رو به اغتشاشات و تجمعات غیرقانونی دامن می‌زنند.

رحمت اله فیروزی پوربادی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که اغتشاشات اخیر را حاصل برنامه ریزی های از پیش تعیین شده دشمنان دانستند که درگذشت دختر جوان صرفا بهانه ای برای آغاز آن بود، گفت: اگر تأملی در فضای خبری حاکم بر دنیا در حوزه دولت ها، رسانه ها و همکاری ها با جریانات ضد انقلاب و معاندین در خصوص اغتشاشات اخیر داشته باشیم، به ایجاد هماهنگی میان آنها پی می بریم.



نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه خارج نشینان معاند، آرامش در ایران را نمی پسندند و با پی بردن به قدرت ایران به دنبال ایجاد تزلزل در پایه های نظام هستند، عنوان کرد: آنها از موضوع درگذشت یک دختر جوان در ایران سوءاستفاده کردند تا ایرانی را که در حال توسعه و پیشرفت است و اقتداری را که در عرصه منطقه و دنیا به دست آورده، دچار تنش کنند؛ از این رو به اغتشاشات و تجمعات اعتراض گونه غیرقانونی دامن می زنند.



وی افزود: همه رؤسای قوا از ابتدای حادثه موضع گرفتند و کارشناسان در حال کارشناسی برای دستیابی به حقیقت ماجرا هستند از این رو نیاز نبود فضای تشویش اذهان عمومی ایجاد شود. به زودی حقیقت ماجرا روشن می شود.



عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه نیروهای انتظامی حامی امنیت نوامیس کشور هستند، خاطرنشان کرد: بیگانگان مسلح برای موضوعی که هنوز اصل آن مشخص نشده، امنیت داخلی، آسایش و آرامش و کسب و تجارت مردم را به خطر انداختند، که این موضوع قابل پذیرش نیست لذا نیروهای امنیتی و انتظامی هوشیارانه اجازه خدشه دار شدن امنیت را نمی دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 349641
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار