خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/01 - 14:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حق وردی در یادداشتی در واکنش به نوشتار اخیر میرحسین موسوی:

اهانت به چهره منور دلاورمردان کشور، چهره واقعی عناصر مطرود ملت را آشکار می‌سازد

در بخشی از یادداشت نماینده مردم شهریار در مجلس در واکنش به نوشتار اخیر میرحسین موسوی آمده است: قطعا یکی از وجوه زنده بودن شهدای سرافراز، الهام بخشی دائمی آنان برای تمییز آشکار بین حق و باطل است و کوردلانی که تلاش دارند چهره نورانی این ستارگان درخشان هدایت را مخدوش کنند قطعا گرفتار ضلالت و گمرانی و غرق در افکار باطل خویشند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین حق وردی نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی نسبت به نوشتار اخیر میرحسین موسوی واکنش نشان داد. در یادداشت وی آمده است:



در حالی که روز به روز حقانیت سیاست منطقه ای جمهوری اسلامی ایران آشکارتر می شود و همگان امنیت مثال زدنی ایران را ناشی از اقتدار منطقه ای نظام اسلامیمان می دانند، متأسفانه شاهد هتاکی عنصر مفلوک و ورشکسته سردمدار فتنه صهیونیستی-آمریکایی سال 88 به شهدای سرافراز و افتخارآفرین مقاومت بودیم.



البته امروزه هیچ فرد آزاده ای نیست که نقش بارز و بی نظیر این شهیدان سرافراز را در ناکامی توطئه های رنگارنگ مستکبران و مرتجعان و منافقان نادیده بگیرد و امنیت امروزمان را مدیون آنها نداند اما اهانت به چهره منور این دلاورمردان فقط چهره واقعی این عناصر مطرود ملت را بر همگان آشکار می سازد و اگر احیانا بودند افرادی که هنوز در وابستگی مزدوری این درماندگان تردید داشتند را به حقیقت رهنمون می شود.



قطعا یکی از وجوه زنده بودن شهدای سرافراز، الهام بخشی دائمی آنان برای تمییز آشکار بین حق و باطل است و کوردلانی که تلاش دارند چهره نورانی این ستارگان درخشان هدایت را مخدوش کنند قطعا گرفتار ضلالت و گمرانی و غرق در افکار باطل خویشند اما در تلاش برای مقابله با حق و حقیقت ره به جایی نخواهند برد.



به روح پرفتوح امام بزرگوار و شهدای سرافرازمان به خصوص به روان تابناک شهدای مقاومت و به ویژه به روح پاک سرداران سرافراز سلیمانی و همدانی درود می فرستیم و از خداوند متعال می خواهیم ما را به ادامه راه پرافتخارشان موفق نماید./



پایان پیام

  • کد خبر : 347937
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار