خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/15 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نوش آبادی با اشاره به توصیه نامه وزارت خارجه فرانسه؛

اقدام اخیر پاریس توجیهی برای بازداشت جاسوسان است/ تشدید ایران هراسی در دستورکار غرب قرار دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران چند نفر را به جرم جاسوسی بازداشت کرده و این موضوع به آنها تفهیم شده لذا اقدام اخیر وزارت خارجه فرانسه برای توجیه اقداماتشان است.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در خصوص درخواست وزارت خارجه فرانسه از شهروندان خود برای اینکه «به هیچ وجه» به ایران سفر نکنند، گفت: این اقدام در راستای دامن زدن به سیاست ایران هراسی است و باید بدانند اتهام بزرگی به ایران زده اند.



نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه غربی ها می خواهند ایران را به عنوان ناقض حقوق بشر و کشوری که حقوق بین الملل را مورد توجه قرار نمی دهد معرفی کنند تا مردم اروپا و دیگر کشورها دنیا از تردد به ایران منصرف شوند.



وی با اشاره به اینکه ایران هراسی و شیعه هراسی پروژه ای است که طی سال های گذشته تاکنون از سوی غربی ها و اروپایی ها دنبال می شود، ادامه داد: برای دستیابی به اهدافشان از ظرفیت رسانه های گسترده و بلندگوهای خود در دنیا استفاده می کنند اما باید اذعان کرد این اقدام وزارت خارجه فرانسه هیچ وجاهت قانونی ندارد و مستند برای آن وجود ندارد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه وقتی گفتمان غرب با ایران بر اساس رویه مذکور است، آنها نمی توانند مورد اطمینان باشند، افزود: در اصل باید اذعان کرد فرانسوی ها دنبال حل مسئله نیستند بلکه می خواهند بهانه جویی کنند و از وظایفشان در برجام طفره بروند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ردپای آمریکایی ها در شیطنت و رفتار سیاسی پاریس مشهود است، خاطرنشان کرد: ایران چند نفر را به جرم جاسوسی بازداشت کرده و این موضوع به آنها تفهیم شده و خودشان هم می دانند دلیلی برای گفتن چنین مسائل بی اساسی نسبت به ایران ندارند؛ بدون شک فرانسوی ها می خواهند اقدامات خودشان را توجیه کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 345265
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار