خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/14 - 09:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی با اشاره به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی:

افول اسرائیل غاصب سرعت یافته است/ سران اشغالگران قدس از ایران قوی هراس دارند

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: مقامات رژیم صهیونیستی بجای لفاظی علیه ایران اسلامی، درصدد نجات خود باشند زیرا افول آنها تسریع شده و کاملا مشهود است.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در رابطه با لفاظی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت: امروزه اشغالگران قدس از هر زمان دیگری ضعیف تر شدند و این مهم به وضوح مشهود است.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سران رژیم صهیونیست در حالی ایران را تهدید می کنند که حتی نتوانستند کابینه خودشان را سرپا نگه دارند، اظهار کرد: در واقع افرادی که نمی توانند تعداد انگشت شماری از مقامات خود را کنار همدیگر نگه دارند و امور را مدیریت کنند، چطور می توانند از واکنش در مقابل ایران قوی صحبت کنند.



وی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل از درون تهی شده است، ادامه داد: به عبارتی امروزه شاهد رخدادهای مختلفی در مناطق اشغالی هستیم و این در حالیست که رژیم صهیونیستی دیگر کنترلی بر اوضاع داخلی خود ندارد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه غزه به عنوان سرزمینی اشغال شده توانسته به توانمندی موشکی دست یابد و به تهدیدی جدی برای مناطق اشغالی تبدیل شود، افزود: در مبارزات اخیر مشاهده شد که گنبد آهنین هم نتوانست صهیونیست ها را نجات دهد و همواره در پناهگاه ها به سر بردند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین به مقامات رژیم صهیونیستی توصیه می شود بجای لفاظی علیه ایران اسلامی، درصدد نجات خود باشند زیرا افول آنها تسریع شده و کاملا مشهود است./



پایان پیام

  • کد خبر : 345180
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار