خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/06 - 11:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محسنی بندپی تشریح کرد

ارزیابی عملکرد یکساله دولت رئیسی در فراکسیون مستقلین ولایی

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس گفت: اعضای فراکسیون عملکرد دولت سیزدهم در یکسال گذشته را ارزیابی کردند.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست صبح امروز( یکشنبه 6 شهریور) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را گرامی داشتند و عملکرد یکساله دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



این نماینده مجلس ادامه داد: یکی از موضوعات بسیار مهم در عملکرد دولت سیزدهم حضور صمیمی و گرم رئیس جمهور بین مردم و اعضای هیات دولت بود که مورد تحسین قرار گرفت. همچنین پوشش گسترده واکسیناسیون، کنترل بیماری کرونا، کاهش آسیب های ناشی کرونا و برگشت فعالیت های روزانه مردم به حالت عادی از نقاط مثبت دولت سیزدهم ارزیابی شد.



وی اظهار داشت: در این بین نقدهایی هم به دولت مطرح شد، عدم وجود برنامه منسجم اقتصادی، عدم وحدت بین تیم اقتصادی دولت، عدم کنترل تورم، عدم درنظر گرفتن شایسته سالاری در انتصابات و غالب بودن نگاه جریانی و حزبی در انتصابات، عدم بهره گیری از نخبگان و عدم تحقق برخی وعده یکساله دولت از جمله تامین مسکن و اشتغال جوانان به عنوان نقاط ضعف عملکرد دولت در یکسال گذشته بیان شد.



محسنی بندپی تاکید کرد: گرانی کالاهای اساسی و سختی معیشت مردم موضوع نگران کننده ای است که مورد اشاره قرار گرفت مطالبات بازنشستگان، همسان سازی حقوق ها،  رتبه بندی معلمان و عدم تناسب درآمد و هزینه های این قشر به بحث گذاشته شد و لزوم توجه دولتمردان به این موضوع مورد تاکید قرار گرفت.



سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: در انتهای این نشست انتخابات IPU و کاندیداهای مطرح را بررسی کردیم و قرار شد به نمایندگانی که توانمندی خاص در عرصه بین المللی دارند رای بدهیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 348214
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار