خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/07/13 - 15:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
امروز صورت گرفت؛

رئیس مجلس خط تولید کاشی پرسلان پاسارگاد شهرستان آباده را افتتاح کرد/دکتر لاریجانی:تقویت بخش تولید کلید رفع معضل بیکاری است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش تولید مهم ترین مسئله کشور است، گفت: برای رفع مشکل بیکاری باید بخش تولید تقویت و صادرات افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی در دومین روز سفر خود به استان فارس  ضمن بازدید از مجتمع کارخانجات کاشی و سرامیک پاسارگاد سرام در شهرستان آباده، خط تولید کاشی پرسلان پاسارگاد این مجتمع صنعتی را افتتاح کرد.



دکتر لاریجانی در این مراسم گفت: مقصود بنده از حضور در این مجتمع صنعتی بیشتر به این دلیل بود که به آقای بقایی مالک این مجتمع صنعتی و کارکنان شریف این کارخانه دست مریزاد بگویم که توانسته اند در شرایط اقتصادی سخت فعالیت تولیدی انجام دهند.



رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید مهم ترین مسئله کشور است، گفت: باید شرایط تولیدکنندگان تسهیل شود چرا که بیکاری با کار تولیدی حل می شود بنابراین باید در راستای بخش تولید و صادرات ارتقاء یابد تا قدرت اقتصادی کشور افزایش یابد.



وی یادآور شد: قوای مقننه، مجریه و قضائیه پشتیبان بخش تولید هستند تا شرایط برای شکوفایی اقتصاد فراهم شود.  



لازم به ذکر است در این مراسم رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور رئیس مجلس در شهرستان آباده گفت: باید شرایط برای رونق بیشتر بخش تولید در کشور فراهم شود و از سرمایه گذاران حمایت شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 213783
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار