خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/04/19 - 20:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
استاندار قم با اشاره به جلسه مشترک دکترلاریجانی با وزیر راه:

تمهیدات لازم برای هم‌پوشانی ایستگاه زیرزمینی قم در مسیر قطار سریع‌السیر تهران به‌سمت اصفهان با متروی شهری صورت می‌گیرد

استاندار قم با اشاره به جلسه مشترک رئیس مجلس با وزیر راه گفت: مقرر شد ایستگاه قم در مسیر قطار سریع‌السیرع تهران به‌سمت اصفهان در تقاطع زیرزمینی با مترو شهری قم تأسیس شود.

سیدمهدی صادقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره ابعاد این جلسه گفت: این جلسه که با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی و مسئولان راه آهن، شهردار قم و نمایندگان قم بود به دعوت دکتر لاریجانی صورت گرفت تا برای مسیر قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان از داخل شهر قم تصمیم گیری شود.



استاندار قم در ادامه با بیان اینکه اختلاف کارشناسی در زمینه ایستگاه قم در مسیر قطار سریع السیر وجود داشت، عنوان کرد: درخواست نمایندگان قم و مسئولان استان عبور قطار سریع السیر به صورت زیرزمینی از مرکز قم بود که قرار شد در زمان کوتاه کارشناسی های لازم صورت گیرد.










نشست مشترک دکتر لاریجانی با وزیر راه و شهرسازی 3406757/10/2017 8:25:44 PMhttp://media.icana.ir/Image/2017/07/201707109497723968_Thum.jpgنشست مشترک دکتر لاریجانی با وزیر راه و شهرسازی

نشست مشترک دکتر لاریجانی با وزیر راه و شهرسازی


وی در ادامه در خصوص نحوه هم پوشانی قطار سریع السیر برون شهری و مترو درون شهری قم اظهار داشت: وزیر راه معتقد است قم باید به عنوان ریل پایه یعنی ایستگاه اصلی حفظ شود و خط مترو بتواند در نقطه ای در مرکز شهر به قطار سریع السیر اتصال داشته باشد تا مسافر به راحتی تردد کند.



استاندار قم در پایان با بیان اینکه حفاری های خط یک متروی قم انجام شده و حفاری های خط دو در حال آغاز است، خاطرنشان کرد: زیرساخت های پروژه قطار سریع‌السیر تهران به اصفهان نیز آماده شده و این جلسه برای چگونگی و محل قرارگیری ایستگاه قم بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 203938
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار