خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/01/21 - 13:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نوری در نشست دبیران کل اجلاس IPU:

مهمترین هدف قوانین بشری ایجاد فضای امنیت و آرامش برای شهروندان است

معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی در نشست دبیران کل اجلاس IPU با بیان اینکه رفاه و آسایش، احقاق حقوق و عدالت و جلوگیری از ظلم همگی در پرتو قانون به دست می‌آیند، تأکید کرد: مهمترین هدف قوانین بشری ایجاد فضای امنیت و آرامش برای شهروندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اعزامی به قطر، غلامرضا نوری در نشست دبیران کل اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) عنوان کرد: مهمترین هدف قوانین بشری ایجاد فضای امنیت و آرامش برای شهروندان است. امنیت، رفاه و آسایش، احقاق حقوق و عدالت و جلوگیری از ظلم همگی در پرتو قانون به دست می‌آیند. در واقع رعایت قانون از بدیهیات نظام‌های اجتماعی است.



وی افزود: اصولی که یک انسان برای تکامل و سعادتمندی‌اش باید همیشه رعایت کند این است که: همیشه در حال به روز شدن باشد، در حال جمع‌آوری اطلاعات باشد و رسالتی برای کمک به انسان‌های دیگر داشته باشد لذا قانونگذاری این ابزار را ارائه می‌دهد.



 











غلامرضا نوری


 



نوری یادآور شد: من امید دارم که شاهد خوشبختی، سعادتمندی و کامیابی تمامی انسان‌ها در تمامی جهان به هر شکل و هر شرایطی که در آن هستند باشیم. ما پارلمانی‌ها تمامی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا در نتیجه تصویب قوانین به روزتر و متعادل تر زندگی بهتری را برای نسل‌های آینده و فرزندانمان فراهم کنیم و این امر از مسیر آموزش خواهد بود.



معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما به آموزش نسل‌های جوان و یاد دادن مباحث حقوقی و قانونی و ایجاد جوامعی با حاکمیت قانون می‌توانیم به اهداف همه جانبه خود دست یابیم. زمانی که مجالس قوی و موثر هستند در نتیجه دولت‌ها نیز قوی و موثر عمل می‌کنند لذا تاثیر فعالیت‌های ما در موفقیت دولت‌های خود قابل انکار نیست./



پایان پیام

  • کد خبر : 277695
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار