خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/18 - 17:33
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه
سرویس : بین الملل

غیرت ایرانی و اسلامی در روز قدس امسال جلوه‌گر شد

آنطور که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه خود گزارش دادند، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال "باشکوه" و "پرابهت" بود.

خبرگزاری خانه ملت؛ آخرین جمعه ماه رمضان که با نام "روز قدس" نامگذاری شده، روز هم‌پیمانی آزادی‌خواهان و استکبارستیزان جهان است که به نشانه انزجار از رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی به تظاهرات و راهپیمایی می‌پردازند.



همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم به خیابان‌ها آمده و شعارهای ضد اسرئیل سر می‌دهند و از مردم فلسطین حمایت می‌کنند. گستردگی این راهپیمایی در ایران به گونه‌ای است که پیر و جوان زن و مرد با زبان روزه، لب‌های خشکیده، قلب‌های مملو از محبت و بازوان توانمند در یک صف واحد می‌ایستند و بر ضد رژیم اسرائیل شعار سر می‌دهند و خواهان آزادی فلسطین هستند.



 چند روز پیش مقام معظم رهبری در سخنانی، حمایت از فلسطین و نیروی مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشورهای منطقه را "مایه آبرو برای جمهوری اسلامی" دانستند و تاکید کردند: حضور در این راهپیمایی و دفاع از مردم مقاوم و مجاهد و مظلوم فلسطین، در واقع گامی مهم در مسیر ساختن آینده بهتر است.



ایشان هم‌چنین در بخش دیگری از بیاناتشان حضور مردم در صحنه را بسیار مهم خواندند و با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس، افزودند: به فضل الهی، و به برکت حضور پرشور مردم، روز قدس امسال از سال‌های گذشته، قوی‌تر و پرشورتر برگزار خواهد شد.



 اقدام نابخردانه آمریکا در انتقال سفارت خود از تل‌آویو به بیت‌المقدس و به شهادت رساندن حدود 200 فلسطینی و زخمی کردن ده ها تن از آنها در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این مردم، اهمیت روز قدس امسال را دوچندان کرد مردم نیز دعوت رهبری را لبیک گفتند و با حضور خود در راهپیمایی امسال حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دادند.



علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در صحبت‌های خود در راهپیمایی روز قدس به حضور پرشور مردم اشاره کرد و گفت: مردم ایران با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی روز قدس، غیرت ایرانی و اسلامی را نشان دادند.



نمایندگان مردم در خانه ملت نیز از حضور پرشور مردم در حوزه های انتحابیه خود در راهپیمایی روز قدس خبر دادند.



خشم و انزجار مردم از رژیم صهیونیستی به فرهنگی در دنیا تبدیل شده است











راهپیمایی روز قدس در قم


مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مقام معظم رهبری پیش از 22 بهمن سال گذشته فرمودند "این 22 بهمن تماشایی خواهد بود" مردم نیز همان را عملیاتی و محقق کردند.



نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان چند روز پیش نیز فرمودند روز قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت است امروز نیز حضور پرشور مردم و شور منبعث از شعور مردم را کاملا شاهد هستیم؛ مردم حماسه جدیدی خلق کردند و فرمایشات مقام معظم رهبری را محقق کردند و به اقدامات خبیثانه ترامپ، ایالات متحده و رژیم صهیونیستی و صهیونیسم بین‌الملل پاسخ دندان شکن دادند.



حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه‌ای از مبازه با آمریکا است











راهپیمایی روز قدس در یزد


سید ابوالفضل موسی بیوکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب روز قدس در سال 97 بسیار ویژه بود چراکه این روز با سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) معمار انقلاب همزمان بود و مردم با حضور پرشور و پرشکوه خود حمایت خود از نظام و مردم مظلوم فلسطین را نشان دادند.



نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم با زبان روزه امروز از آرمان‌های امام دفاع کردند و با شعار خود نشان دادند تا آخرین لحظه از مردم فلسطین دفاع می‌کنند؛ حضور مردم شهر یزد در راهپیمایی نسبت به سال های گذشته پرشورتر بود و مردم با شعارهای خود حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دادند.



حضور معنادار مردم در روز قدس امسال پاسخی به زورگویی‌های قدرت‌های استعمارگر بود











راهپیمایی روز قدس در خراسان شمالی


علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: حضور معنادار مردم در روز قدس امسال در واقع پاسخی به زورگویی‌های قدرت‌های استعمارگر بود که کاملا واضح و مشهود است.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور یکپارچه و کم سابقه مردم در راهپیمایی روز قدس این پیام را می‌رساند که لازم است همه مردم ، گروه‌های سیاسی و دلسوزان نظام و کشور در چنین شرایط حساسی یکپارچه در مقابل چنین هجمه‌هایی در یک جبهه واحد قرار بگیرند.



تداوم حضور مردم در راهپیمایی روز قدس احساس امنیت را از رژیم صهیونیستی می‌گیرد











راهپیمایی روز قدس در تهران


علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: خوشبختانه مردم شهرستان شازند در روستاها و شش شهر شازند، مهاجران، آستانه، هندودر، توره و شهباز حضوری گسترده و با شکوه در راهپیمایی روز قدس امسال داشتند.



نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راهپیمایی امروز حضور جوانان بسیار چشم‌گیر بود و در مراسم فعال بودند، گفت: فارغ از  حساسیت‌هایی که در این ایام وجود دارد اعتقاد دارم حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهنده‌ این است مردم ایران اسلامی همواره پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم رژیم صهیونیستی هستند.



حمایت از جبهه مقاومت جز نقاط قوت و از عناصر اقتدار ملی ایران محسوب می‌شود











راهپیمایی روز قدس در تهران


عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: حضور با شکوه امروز مردم در سی‌وهشتمین راهپیمایی روز قدس ایران اسلامی در کنار اجتماعات متعدد در سرتاسر جهان از سوی ملت‌های مسلمان این پیام را دارد که بعد از سی و هشت سال با وجود تمام حاشیه‌سازی و جنجال آفرینی‌های که از سوی نظام سلطه در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد مردم موضوع اصلی جهان اسلام را فراموش نکرده‌اند.



نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کنار تمام این فضا سازی‌هایی که می‌شود تا مردم از غده سرطانی اسرائیل غفلت کند مردم به این غفلت مبتلا نشده‌اند و نظام سلطه در برنامه‌ریزی‌های خود موفق نبوده است، گفت: پیام مردم این است که سیاست اصلی و محوری نظام جمهوری اسلامی حمایت از مستضعفین و دشمنی و انزجار مستکبرین عالم است.



حمایت مردم از قدس باعث ناکام ماندن نقشه اسرائیل برای ازبین بردن فلسطین است











راهپیمایی روز قدس در لارستان


جمشید جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: با گذشت نزدیک به 40 سال از انتخاب آخرین جمعه ماه مضان به عنوان روز قدس کماکان شور و نشاط مردمی در راهپیمایی روز قدس دیده شد و امروز مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.



نماینده مردم لارستان، خنج، گراش در مجلس شورای اسلامی افزود: روز قدس از یادگارهای هوشمندانه حضرت امام (ره) است چراکه زمانی که حضرت امام آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند دشمنان در تلاش بودند قدس را از موضوع محوری در جهان اسلام به موضوعی فرعی تبدیل کنند که با تدبیر حضرت امام فلسطین در مرکز توجه مسلمانان جهان قرار گرفت.



پیام راهپیمایی روز قدس برای اشغالگران روشن است    











راهپیمایی روز قدس در شیراز


علی اکبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص حضور مردم استان فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، اظهار داشت: علی رغم گرمای شدید هوا مردم با زبان روزه حضور چشم‌گیری در این راهپیمایی داشتند، راهپیمایی روز قدس رویکرد مردم به ظلمی است که چند دهه از عمر آن می‌گذرد و از سوی دیگر میراث و یادگار امام خمینی (ره) است.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ما وفادار هستند و با حضور خود نشان دادند که همیشه بر علیه ظلم قیام می‌کنند و در صحنه حضور دارند، گفت: گروه‌های مختلف مردم حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس شعارهای مرگ بر آمرکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.



حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بسیار با شکوه‌تر از سال‌های قبل است











راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه


سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حضور مردم استان کرمانشاه در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: رمز پیروزی مسلمانان در دنیا همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند وحدت است، امام عزیز فرمودند اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می‌برد، اگر همه کشورهای مسلمانان وحدت داشته باشند دشمن اهداف خود را پیش نمی‌برد.



نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما این است دشمن تفرقه اندازی می‌کند و به واسطه این تفرقه افکنی در محل‌هایی منافع خود را تامین می‌کند، گفت: اگر وحدت داشته باشیم پیروزی و آینده از آن ما است؛ حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس وحدت و اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد و پشتوانه خوبی برای کسانی که در خط مقدم مقابله با رژیم کودک کش قرار دارند است.



صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود











راهپیمایی روز قدس در مرکزی


علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس در استان مرکزی گفت: مردم غیور و ولایتمدار استان مرکزی امسال حضور جدی‌تر و پرشکوه‌تری در راهپیمایی روز قدس دارند چرا که مردم ایران همیشه ثابت کردند که زمان‌شناسان خوبی هستند و موقعیت‌های حساس را به درستی تشخیص می‌دهند.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجایی که امسال ترامپ از یک سو برجام را پاره کرد واز سوی قدس شریف را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد مردم با حضور پرشور خود نشان دادند زیر بار ستم و زور نمی‌روند و به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور داخلی ایران را نمی‌دهند.



راهپیمایی روز قدس نشان داد تبلیغات دشمنان برای دلسرد کردن مردم بی‌اثر است











راهپیمایی روز قدس در تبریز


محمد اسماعیل سعیدی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: با وجود تبلیغات دشمنان برای دلسرد کردن مردم برای حضور در راهپیمایی این توطئه‌ها به جایی نرسید و مردم در راهپیمایی امروز با حضور پرشور خود جواب دندان شکنی به این نقشه‌ها دادند.



نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم در شهر تبریز به صورت گسترده و پرشورتر از سال‌‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و با شور و شوق وصف‌ناپذیری حمایت خود را از فلسطین نشان دادند./



پایان پیام

  • کد خبر : 248004
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار