خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/01/07 - 15:32
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
خجسته در نشست با سفیر ایران در کشور مالزی مطرح کرد:

ظرفیت کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌های کشورهای آسیایی در اختیار رویداد همدان 2018 قرار گیرد

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه ظرفیت کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌های کشورهای آسیایی در اختیار رویداد همدان 2018 قرار گیرد، گفت: تبلیغ رویداد همدان 2018 در اقصی نقاط جهان ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، امیر خجسته رییس گروه دوستی فلسطین در جلسه‌ای با خانم مرضیه افخم سفیر  ایران درکشور مالزی به بحث و گفتگو پرداخت



نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با توضیح رویدادهای بین‌المللی 2018 همدان، گفت: همدان در سال جاری به عنوان پایتخت گردشگری آسیایی و میزبان اجلاس جهانی گردشگری انتخاب شده و تمامی همدان اعم از مسئولان و مردم آماده برگزاری این رویدادها هستند و اتفاقات بسیار خوبی در حال روی دادن است.



خجسته: ضرورت تبلیغ رویداد همدان 2018 در اقصی نقاط جهان



وی اضافه کرد: بزرگترین مشکل ما تبلیغات در اقصی نقاط کشورهای آسیایی و کشورهای دیگر است که به طور کافی و وافی انجام نشده که باید با هماهنگی و کمک دولت و سفرا و رایزن‌های فرهنگی انجام شود.



خجسته با بیان اینکه ظرفیت کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌های موجود در کشورهای آسیایی باید در اختیار معرفی همدان در بحث رویدادهای بین‌المللی همدان 2018 قرار گیرد، اظهارکرد: با توجه به اینکه سفیر ایران در کشور مالزی اصالتا همدانی است انتظار است؛ در بحث تبلیغات و استفاده از ظرفیت‌های این سفارتخانه برای همدان متفاوت از دیگر سفارتخانه‌ها عمل کند.



سفیر ایران در کشور مالزی: آمادگی حمایت از رویداد بین المللی 2018 را داریم



همچنین افخم سفیر همدانی ایران در کشور مالزی نیز با استقبال از برگزاری این رویداد در همدان، گفت: با وجود آنکه زاده همدان نیستم اما اصالتا همدانی محسوب شده و تمام سعی خود را برای بهتر برگزار شدن این رویدادها خواهم کرد.



افخم با بیان اینکه آمادگی حمایت و کمک به تیم‌های تخصصی گردشگری همدان را دارند، افزود: بهتر است مسئولان و دبیرخانه این رویداد بررسی کنند در چه ابعادی می‌توان به آن‌ها کمک کنیم تا هرچه لازم است مهیا شود.  



تکمیل زیرساخت‌ها شالوده اصلی جذب گردشگر



سفیر ایران در کشور مالزی با اشاره به صحبت‌های امیر خجسته درخصوص زیرساخت‍‌های ایجاد شده در همدان گفت: خوشحالم که در طی چند سال اخیر راه‌آهن، آزادراه و فرودگاه در همدان در حد قابل قبولی توسعه یافته و تعداد قابل توجهی هتل در حال ساخت است و می‌توان با افتخار نوید یک سفر راحت را در آینده نزدیک به گردشگران خارجی داد. این زیرساخت‌ها بسیار حائزاهمیت بوده و شالوده اصلی جذب گردشگر را در اولین گام همدان رقم زده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 237553
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار