خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/18 - 11:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
/همه برای قدس آمدند/

صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی ملت با اشاره به حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی روز قدس، گفت: صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس در استان مرکزی، گفت: مردم غیور و ولایتمدار استان مرکزی امسال حضور جدی‌تر و پرشکوه‌تری در راهپیمایی روز قدس دارند چرا که مردم ایران همیشه ثابت کردند که زمان‌شناسان خوبی هستند و موقعیت‌های حساس را به درستی تشخیص می‌دهند.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجایی که امسال ترامپ از یک سو برجام را پاره کرد واز سوی قدس شریف را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد مردم با حضور پرشور خود نشان دادند زیر بار ستم و زور نمی‌روند و به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور داخلی ایران را نمی‌دهند.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود، خاطرنشان کرد: فریاد امروز مردم نشانه نفرت از رفتار تند و افراطی ترامپ است، فریاد مردم نه به رژیم صهیونیستی است.



عضو فراکسیون ولایی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منشاء بسیاری از توطئه‌ها علیه ایران و کشورهای مسلمان رژیم صهیونیستی است و مردم به درستی تشخیص می‌دهند که این رژیم غاصب دشمن اصلی آنان است؛ مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که به زودی در قدس نماز خواهیم خواند./



پایان پیام

  • کد خبر : 247962
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار