خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/20 - 21:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
امروز صورت گرفت؛

سفر گروه دوستی پارلمانی ایران به گرجستان / دیدار با برخی مقامات این کشور ازبرنامه های سفربه تفلیس

گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان امروز وارد تفلیس شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد علیرضابیگی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان که به دعوت همتای گرجی خود به تفلیس سفر نموده است امروز ( یکشنبه 20 اسفند) به همراه سه نفر از اعضای این گروه  وارد گرجستان شد.



در بدو ورود هیات پارلمانی کشورمان مورد استقبال شالوا کیکناولیدزه رییس گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران و سید جواد قوام شهیدی سفیر کشورمان در تفلیس قرار گرفت.



در ابتدای این دیدار شالوا کیکناولیدزه رییس گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران ضمن خوش امدگویی و  ابراز خرسندی از سفر گروه دوستی پارلمانی کشورمان، گفت :امیدوارم در طول اقامت هیات در تفلیس و ملاقاتهای تدارک دیده شده   بتوانیم روابط دوستانه دو کشور را تحکیم بخشیده  و مسیر توسعه و گسترش همکاریهای  فی مابین را بیش از پیش هموار نماییم.



علیرضابیگی رییس گروه دوستی پارلمانی کشورمان نیز بر سابقه دیرینه و تاریخی دو کشور اشاره و بر تلاش خود برای تقویت هر چه بیشتر همکاری ها در جهت منافع دو ملت تاکید کرد.



گفتنی است شهروز برزگر کلشانی، اکبر ترکی و جمشید جعفرپور، رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان را همراهی می نمایند.



همچنین هیات پارلمانی کشورمان در طول سفر 5 روزه خود قرار است با  شالوا کیکناولیدزه رئیس گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران،  رومان کاکولیا، رئیس کمیته بخش ها و سیاستگذاری اقتصادی پارلمان گرجستان، ایراکلی کوباخیدزه رئیس پارلمان گرجستان دیدار نمایند.



همچنین دیدار با وزیر محیط زیست و کشاورزی گرجستان و ملاقات با میخائیل گیورگادزه، وزیر فرهنگ و ورزش گرجستان،از برنامه های دو روز اول اقامت هیات پارلمانی کشورمان در تفلیس است./



پایان پیام

  • کد خبر : 236040
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار