خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/17 - 13:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
قاضی‌زاده هاشمی در آستانه روز قدس:

روز جهانی قدس انسانی‌ترین روز دنیا است

عضو هیات رئیسه مجلس، روز جهانی قدس را انسانی‌ترین روز دنیا توضیف و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با دارا بودن سابقه تمدنی عمیق نمی‌تواند ظلم بر جمعی از مردم دنیا را بپذیرد.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت روز قدس و حضور مردم در راهپیمایی این روز، اظهار داشت: روز قدس نماد استکبار ستیزی و آرمان جهانی ملت ایران و به معنی نفی هرگونه ستم، نفی حکومت نژاد پرستی و نفی جمعی از مردم است که ژن خود را بالاتر از بقیه بدانند و این حق را به خود بدهند که مال، زمین و جان دیگران را تصرف کنند.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز جهانی قدس انسانی ترین روز دنیا است، گفت: هر فردی که نگاه و وجدان انسانی داشته باشد نباید بپذیرد که در گوشه‌ای از عالم به جمعی از مردم دنیا چنین ظلمی صورت بگیرد.



وی گفت: ملت بزرگ ایران با دارا بودن سابقه تمدنی عمیق نمی‌تواند ظلم بر جمعی از مردم دنیا را بپذیرد زیرا اگر این را قبول کند باید بپذیرد که به هر ظلم و سلطه خواهی که به او رفت، تن دهد و در مقابل آن کوتاه بیاید.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: تمامی روز قدس متاثر از نقش مردم است و این موضوع به یک بیداری مردمی جهانی نیاز دارد تا حکومت‌های قدرمند با پشتیبانی سلاح نتوانند خواسته خود را به عموم مردم دنیا تحمیل کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 247903
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار