خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/18 - 16:24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
/همه برای قدس آمدند/

راهپیمایی روز قدس نشان داد تبلیغات دشمنان برای دلسرد کردن مردم بی‌اثر است

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: با وجود تبلیغات دشمنان برای دلسرد کردن مردم، این توطئه‌ها به جایی نرسید.

محمد اسماعیل سعیدی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: با وجود تبلیغات دشمنان برای دلسرد کردن مردم برای حضور در راهپیمایی این توطئه‌ها به جایی نرسید و مردم در راهپیمایی امروز با حضور پرشور خود جواب دندان شکنی به این نقشه‌ها دادند.



نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم در شهر تبریز به صورت گسترده و پرشورتر از سال‌‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و با شور و شوق وصف‌ناپذیری حمایت خود را از فلسطین نشان دادند.



وی بیان کرد: مردم با زبان روزه و زیر آفتاب سوزان نفرت خود را نسب به اقدامات آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس نشان دادند و با شعارهای کوبنده خود خواستار نابود شدن رژیم صهیونیستی شدند.



عضو فراکسیون ولایی در مجلس اظهار کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که به آرمان‌های انقلاب وفادار هستند و از مردم فلسطین حمایت می‌کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 247991
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار